Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk også mange boksarar og sokkar. Ellers kom det ei morgenkåpe, Egly-Ouriet Blanc de Noirs (champagne), penger, Mastercard Gavekort, ny Moccamaster, stort grytesett, 12 Rosendahl ølglass og litt anna dilldall. :)

 

Why 2008 will be an awesome year for movies: Gleder meg til The Fighter, Semi-Pro, The X-Files 2, Twenty-One og The Dark Knight.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Fikk en kraftig kjøkkenoppgradering – ny skjærefjøl, ny knivblokk med fire forskjellige, skikkelige kniver, steikepanne i titan med lokk, nytt biffbestikk (sløvt bestikk er hat), nye glass, samt en svær blender med masse muligheter :wee:

 

Fikk ikke en eneste nerdete tingest i år.

Blenderes har sikkert en spesifikasjon i watt. Det er jo litt nerdete da :wee: Fikk masse "tull" jeg trenger og ikke dritt jeg ønsket meg. Motoriserte Peugeot kryddekverner er litt kult da. That's christmas :)

Lenke til kommentar
Fikk en kraftig kjøkkenoppgradering – ny skjærefjøl, ny knivblokk med fire forskjellige, skikkelige kniver, steikepanne i titan med lokk, nytt biffbestikk (sløvt bestikk er hat), nye glass, samt en svær blender med masse muligheter :wee:

 

Fikk ikke en eneste nerdete tingest i år.

 

Nice oppgradering :D

 

Eg fekk ein ny kaserolle av den skikkelige sorten. Det var litt digg, den gamle var umulig å bruke uten å bruke ein halvtime på å få den rein etterpå. Ellers gjekk det litt i standard-stæsj; undertøy, sokkar, sjampo/deodorantsett, sjokolade, litt klede og ei ny toalettmappe. Dæven så praktisk ein del av det blir no når eg bur for meg sjølv...

Lenke til kommentar

Pokker å tjukke Peppes Pizza er i knollen.

De har stengt visse dager i julen, idag inkludert, men informerer ikke om dette på deres nettsider eller under kjøpsprosessen.

Man får derfor en bekreftelse på bestillt pizza, men ingen pizza vil komme!

 

Er det mulig å bli med idioter!?

-

Haha, keyteq har http://www.spice.no/ :p

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar

Bare litt Vikingboard, ikke noe annet spennende å gjøre på egentlig.

 

Men okei, la oss si at jeg har denne lille saken i JS:

var foo = {
'bar' : 'foo',
'foo' : 'bar',
'foobar' : 'barfoo',
'barfoo' : 'foobar'
};

Er det mulig å gjøre noe enkel hokus pokus og få 'bar=foo&foo=bar&foobar=barfoo&barfoo=foobar'?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...