Vindstille Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Noen som har flere artikler ala denne; Going to Print? Om CSS-printing eller Going to print-kvalitet?
Lokaltog Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) når mna lærer xml lærer man hvordan man setter opp xml skjema osv også, og det tar mer enn 5 min gitt.. Vel. Syntaksen i XML er vel den enkleste å sette seg inn i av alle språksyntakser, det er liksom ikke mer å kunne enn <element attributt="verdi"></element>, så kan du jo sette opp et enkelt XML-ark. Klart det blir mer komplisert med DTD'er og XML-skjemaer, men jeg vil ikke si at det er førsteprioritet å lære seg det når man ikke kan HTML, CSS eller andre, mer verdifulle (for nybegynnere), utviklingsspråk. Endret 31. oktober 2007 av Lokaltog
Ståle Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Noen som skal ga "trick or treat" da? Jeg vil ha snop =/
Anders Moen Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Noen som skal ga "trick or treat" da? Jeg vil ha snop =/ Gå på butikken da vel Da slipper du iallfall gå rundt og få av folk, kanskje masse du ikke liker og noen gir deg andre ting (slik som en nesten nabo gjorde i fjor, hu ga hundefôr siden det ligna litt på godteri det hu hadde lol Endret 31. oktober 2007 av Anders Moen
PT Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Ikke relatert til de to foregående innleggene, men hva skjedde med SO-trådene?
Vindstille Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Ikke relatert til de to foregående innleggene, men hva skjedde med SO-trådene? Nytt forsøk med å fjerne dem for å se hva som skjer etter det jeg har hørt. Mao. samme greia som det alltid har vært. Tipper SO er tilbake å kjører om en måneds tid.
KjellSpell Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Stengt, pga. all den meningsløse spammen.
Gjest Slettet-df17e Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Da er Leopard oppe å kjører på MacBooken min. Virker lovende det her
Vindstille Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Da er Leopard oppe å kjører på MacBooken min. Virker lovende det her Noe spennende nytt, som ikke alle vet fra før av? Noe som IKKE fungerer?
Lovskogen Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Kommer ikke Leopard via Software Updates?
Marvil Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Noen som har flere artikler ala denne; Going to Print? Om CSS-printing eller Going to print-kvalitet? Om (metoder for) CSS-printing.
Gjest Slettet-df17e Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Da er Leopard oppe å kjører på MacBooken min. Virker lovende det her Noe spennende nytt, som ikke alle vet fra før av? Noe som IKKE fungerer? Har enda ikke merket noe problemer. Alt fungerer utmerket. Kan si ifra dersom jeg støter på et eller annet problem. EDIT: Nye Finder er konge Endret 31. oktober 2007 av Slettet-df17e
Arve Systad Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Noen som skal ga "trick or treat" da? Jeg vil ha snop =/ Hadde du handla av meg i dag hadde du fått snop Faen heller, PC-en kom berre delvis i dag. I morra bør det komme, ellers blir det smekk på pungen til Norek
Vindstille Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Om (metoder for) CSS-printing. Fant denne i bokmarkesamlingen min. Så den bør være bra. Et eget stilsett for printing er vel den eneste ordentlig gode metoden å printe ut ting på. I tillegg bør du kanskje legg til en "print this"-link med javascript som printer ut siden, siden folk er vandt til å late etter disse (..dessverre). Du kan jo også sjekke ut CSS Printing Draft. Noen av de css-egenskapene som page-break-after har blitt implementert i noen nettlesere allerede.
Marvil Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Om (metoder for) CSS-printing. Fant denne i bokmarkesamlingen min. Så den bør være bra. Et eget stilsett for printing er vel den eneste ordentlig gode metoden å printe ut ting på. I tillegg bør du kanskje legg til en "print this"-link med javascript som printer ut siden, siden folk er vandt til å late etter disse (..dessverre). Du kan jo også sjekke ut CSS Printing Draft. Noen av de css-egenskapene som page-break-after har blitt implementert i noen nettlesere allerede. Takker. Print this er nok et pluss, ja.
Matsemann Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Stengt, pga. all den meningsløse spammen. Hva vil da skje med denne tråden da. Er jo så og si SO med postcount
Ståle Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 sysj (a) Dette er webrelatert dialog. -- Go Opera <video>-tag
Jesper Karsrud Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Det er ikke spam her inne. Det er bare litt avsporing noen ganger. Men med tanke på hvor mye vettugt som blir diskutert her fra tid til annen, kan man ikke si at dette er som SO. SO er forresten dypt savnet for min del
loathsome Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Fy faen det er digg når man har jobbet i X antall timer på et fittavansert prosjekt og alt bare VIRKER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå