Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

"Var noe slikt" ja

 

Jeg hadde fransk 3. klasse pa skolen. Dvs jeg valgte a ha fransk. Noe som ikke var lurt. Derfor laerte jeg meg litt fransk ved a ha fransk XP pa PC-en, og den XP versjonen jeg fant (var egenlaget med flere ekstraprogram av en franskmann) hadde ikke norsk tastaturoppsett.

 

Sa ble jeg raskt vant til det, og fant ut at [] er pa MYE bedre plasser. Derfor har jeg bare U.S. English tastatur pa alle PCene som er mine.

Finnes da ekstraprogramvare som gjør at man kan få æøå på engelsk tastatur med å holde inn alt el. Å ikke skrive ÆØÅ er bare idiotisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har INGEN problemer what so ever når jeg koder PHP med NORSK tastaturoppsett. Bruker både Mac og Windows daglig, og det går som smurt. Jaja ..

Med engelsk tastaturoppsett trenger du ikke smørning. ;)

 

Det programmet var jo s å nn ok, bare at jeg m å ta *mellomrom* koden for å og s å kommer det et automatisk mellomrom. Gj ø r alt s å my vanskeligere, synes du ikke?

 

edit; glemte en å

Endret av Ståle
Lenke til kommentar
Det programmet var jo sann ok, bare at jeg ma ta mellomrom koden for å og sa kommer det et automatisk mellomrom. Gj ø r alt s å my vanskeligere, synes du ikke?

Sa bare at du kunne bruke et lignende program. Akkurat det programmet har jeg aldri prøvd. ;)

 

Finnes sikkert programmer som lar deg legge til en hurtigtast for tekst også.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Vet noen om noen eksempler på alternativ 2, hvordan dette er løst i praksis? Funnet diverse måter, men er på jakt etter flere.. :)

 

Skal du utvikle løsning med egenlaget kode eller med et eller annet CMS. Svært mange CMS løsninger har funksjonalitet for å få til dette på en enkel måte.

Lenke til kommentar
Vet noen om noen eksempler på alternativ 2, hvordan dette er løst i praksis? Funnet diverse måter, men er på jakt etter flere.. :)

 

Skal du utvikle løsning med egenlaget kode eller med et eller annet CMS. Svært mange CMS løsninger har funksjonalitet for å få til dette på en enkel måte.

I første omgang er jeg på jakt etter metoder og praksiser for å gjøre det på.. :)

 

 

Eller når Marvil kjem med sogningdialekt? :)
Don't hold your breath.. :)

Fungerer til en viss grad på SMS/MSN. :)

MiniEdit; Sognamål, forøvrig.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...