Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

man kan sette opp filendelse X til å bli behandlet som ønsket type fil selv. Så phtml kan inneholde alt mulig rart, alt ettersom hva finnmark vgs ønsker. Tipper det er php, asp, eller et annet serverspråk i dette tilfellet.

 

Men er det slik at phtml også har/har hatt en standard betydning? Selv har jeg ikke hørt om det før, og google hjalp meg ikke så mye.

 

Nesten-edit: Oy, endra søkestreng litt og vips fant jeg denne: http://filext.com/file-extension/PHTML :

  • Embedded Perl (ePerl) File
  • PHP Script: Usually with HTML output. Often Dreamweaver MX (DREAMWEAVER.EXE) or AceHTML Freeware editor (ACEHTML.EXE) will capture this extension.
  • web-iPerl Document: This is the webserver frontend of an inverse Perl interpreter, which might be called ``Perl Server Pages''. HTML, XML, SGML, PostScript or plain text gets passed to the browser as is, while specially marked bits of Perl are executed on the server-side.

Lenke til kommentar
Ja, de har en del crappy java-applets der også... Men de er så dårlige at man ikke burde nevne dem :p
Bruker fronter (finnmarkvgs) hver dag, :(. Hele siden er en smørje av Java, Javscript og crappy kode.

 

Får frysninger bare ved tanken, rett og slett ekkelt...

Endret av IQ
Lenke til kommentar

Enig med Jesper her

 

Men noen som er enige om at Photoshop cs 2 i vista er buggete? Mange ganger jeg ikke får markert med "Rectangular Marquee Tool" og sånne ting..skulle gjerne ha oppgradert til CS3, men jeg får ikke koden jeg har til å fungere der, noen som vet? :s

 

Edit:

Kanskje den ikke var så bugga alikevel gitt :whistle:

Var bare jeg som hadde klart å velge "Clipboard" i stedet for "Custom" etter at man trykker på Ctrl+N *hold munn*

Endret av Anders Moen
Lenke til kommentar
Sant, f.eks chat saken er helt grusom, huff og huff

Jeg fatter ikke hvorfor systemer som blir brukt av skoler ikke bare kan fungere ordentlig :p

Hehe.. Ja. Pleide å blokke chat-saken med adblock da jeg gikk på ungdomskolen. Fungerte en del bedre da.

 

Fronter er ikke helt bra nei. Er ikke mange år siden man kunne skrive javascript rett inn i innlegg og dokumenter som kunne åpnes av andre.

 

Men syns ikke ITL er så veldig mye bedre. De er riktignok foran Fronter på de fleste områder, men har en elendig forside som ikke gir deg noe informasjon om ting som skjer, lekser eller beskjeder. Dog suger begge hardt uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...