Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skjer med så mye bråk før kl 8 om morran!?

Grattulerer med dagen.

8631190[/snapback]

Våkna du først nå? Jeg ble vekket av en gjeng korpsretards for litt over en time siden.

Skrevet
Hurra  :fun:

Flere enn meg som jobber i dag?

8631329[/snapback]

Haha, den er kip.

Skal sitte å jobbe med det dumme hovedprosjektet etter frokosten da.

Prøve å ikke bli for pussa :wee:

Skrevet

Nå skal jeg bare servere mat og ha ansvaret for dessertvognen fra 11 til 17. Og det er jo et ganske høyt lønnstillegg på helligdager, er det ikke?

Skrevet

Grattulerer med dagen.

8631190[/snapback]

Våkna du først nå? Jeg ble vekket av en gjeng korpsretards for litt over en time siden.

8631199[/snapback]

Bare tenk på oss stakkarer som vekker deg! Det er helt jævlig. Stå opp kl. 06.00 dra bakteriebomben på 20 kg bort til skolegården blås i den kalde driten for å vekke Norges befolkning og bare få PES tilbake for å ha vekket dere, og så spiser vi litt mat, ut å blåse i noen timer igjen også er det tilbake til skolegården hvor vi spiser is, også spilling igjen. Jeg er utslitt...

Ja, grattis. :hrm:

Skrevet

Grattulerer med dagen.

8631190[/snapback]

8631199[/snapback]

Bare tenk på oss stakkarer som vekker deg! Det er helt jævlig. Stå opp kl. 06.00 dra bakteriebomben på 20 kg bort til skolegården blås i den kalde driten for å vekke Norges befolkning og bare få PES tilbake for å ha vekket dere, og så spiser vi litt mat, ut å blåse i noen timer igjen også er det tilbake til skolegården hvor vi spiser is, også spilling igjen. Jeg er utslitt...

Ja, grattis. :hrm:

8632080[/snapback]

Kalles frivillig det da! :nei:

Ifølge Anne er microformats kult :wee:

Skrevet

Shit, da er jeg hjemme igjen etter å ikke ha vært hjemme på over 36 timer... Eksamensvakt, rigging av svært anlegg som skulle brukes i dag, ut med russebuss, sove fire timer på random sted før jeg igjen skulle ned og rigge. Skifte til dress som allerede hang på stedet jeg rigget opp, loke med lyd i tre kvarter, skifte tilbake til "riggeklær" og rigge ned alt utstyret vi brukte to dager på å sette opp på fire timer. Kos 16. og 17. mai :)

Skrevet

Hater folk som bruker MANGE forskjellige fonter på samme side. Spessielt hater jeg folk som formaterer linker på ørten forskjellige måter. De hater jeg nok mest. Jævler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...