Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet
eller  www.marvilelsker.lol

Den var genial! Hva sier du Marvil, sende inn søknad om oppdrettelse av .lol-domener?

Hehe skal vurdere det..

Må finne et land først.. Lolandia, funker det..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*kvarttettpost*

I ramme H :scared:

Hvordan is svarte F gjorde jeg det det..???

:blush::blush::blush::blush::blush:

*rødme ned i skoene og banne lavt...*

Hvor har dem gjort av delete knappen egentlig? :cry:

Endret av CreatureCanis
Skrevet

PoleCat: sendt inn søknad på øl.no og søk.no jeg.. bare for pur f****..

Så hvis jeg får en eller flere av de er du velkommen til å bli med å lage side... hehehe

:lol:

Skrevet (endret)

Og der var jeg endelig foran pc'en igjen...

Kom hjem fra skolen, mekket middag (deilige burgere) og sovnet på sofaen! :scared:

Men nå er jeg altså oppe igjen.

*svare på ting på de siste 5 sidene elns*

1. /me er enig med enden i at wysiwyg-editorer er forferdelig. (Ok, DW funker rimelig bra...)

2. Enda en jente i wds :) Velkommen.

3. enden har gjort en godt jobb som "nesten-modd"

4. @ HalTan: den personen som klarer å få biff til å smake fælt kan ikke lage mat :p

5. Banansjokolade er godt, og laks smaker dritt :sick:

6. Rasbeboller smaker digg :D

7. enden er overarbeidet... Kanskje jeg skal bruke Hr. Google neste gang jeg har js-problemer :blush:

8. Go flodhest, go flodhest!

9. Fast reply er digg :thumbs:

10. CreatureCanis har kokkeskillz :laugh: (maten din så faktisk en smule god ut selv om jeg ikke klarte å se hva det var :p )

11. PC har rett; det er ikke samme schwungen over æøå-domener...

12. CreatureCanis er flink til å trykke på "svar"-knappen :p

13. @ cfenzo: bøker.no er jo også grei å ha ;)

14. enden skrev "(og da mener jeg MS notepad!)". Har du prøvd PT Notepad? :w00t:

EDIT: Jeg kunne ha postet dette fordelt over 14-15 innlegg... *øke postcount* :p

Endret av PT
Skrevet
4. @ HalTan: den personen som klarer å få biff til å smake fælt kan ikke lage mat 

Han er faktisk flink med mat osv. Viste seg at det var min lille krymphjerne som ikke skjønte at det skulle _varmes_ opp :blush:

Skrevet
4. @ HalTan: den personen som klarer å få biff til å smake fælt kan ikke lage mat 

Han er faktisk flink med mat osv. Viste seg at det var min lille krymphjerne som ikke skjønte at det skulle _varmes_ opp :blush:

DA var det jo merkelig at det ikke smakte godt :lol:

Skrevet

:lol:

Grilla/steikt Laks er dødsgodt! Trur det er det beste som finst, nesten iallefall..

hmm, mulig det, kommer nok ann på hvem som mekker det. aldri helt likt det jeg :dontgetit:

Skrevet
Grilla/steikt Laks er dødsgodt! Trur det er det beste som finst, nesten iallefall..

Ikke akkurat så veldig uenig der nei... (kanskje ikke BESTE som finns, men GODT er det...)

KOKT laks/ørret er derimot IKKE godt... :sick:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
KOKT laks/ørret er derimot IKKE godt... :sick:

Åh jo. Det er himmelsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...