Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Jenter er jo kjent for å ha en mefødt evne, så velkommen skal du være :)

 

PoleCat, elker ikke moderator, men det begynte å bli uholdbare takter her da gode, informative tråder ble ødelagt av ot - tilogmed fra folk som "ikke hadde noe i tråden å gjøre". Tenker da spesielt på en delvis php artet tråd (so lekemodd er jeg at jeg er med i tråder som er feilplassert) Det er ikke meningen å leke moderator, men noen ganger går det av skaftet. Grunnen til at jeg ikke er morsom lenger er at jeg er nedlesset i arbeid...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WOW! Webcafe, genialt da. Har ikke vært så fryktelig aktiv her i det siste så jeg så det ikke før nå.

 

I går kjøpte jeg et armbånd til Kristine for 560,-, lurer på hvordan hun kommer til å reagere...hun begynte nærmest å grine da jeg ga henne en rosa her om dagen, hehe :grin: Har bare kjent henne sånn som jeg kjenner henne nå i en måneds tid da, så jeg håper ikke hun synes det blir for mye. Har planlagt skikkelig romatisk kveld hos meg på valentines day, er da hun skal få det...og selvsagt et kort da :):love:

 

I dag hadde vi prøve i samfunnsfag, om stortinget og regjeringen og sånt, gikk kjempe dårlig! Hadde ikke lest, for jeg visste ikke at vi hadde prøve, eller jeg glemte det da :/

 

BTW, driver å mekker på et design for tiden, men føler meg svært lite produktiv akkurat nå, så det kan ta sin tid før det blir ferdig...ikke vet jeg hva jeg skal bruke det til, muligens en portfolioside og mekke domene navn og greier....droppet det forrige portfolio-designet, da jeg synes det var plundrete å kode. Det jeg holder på med nå skal vel bestå av en slags ramme med en iframe eller div med owerflow i midten. Tror det kan bli bra :)

Lenke til kommentar
I går kjøpte jeg et armbånd til Kristine for 560,-, lurer på hvordan hun kommer til å reagere...hun begynte nærmest å grine da jeg ga henne en rosa her om dagen, hehe :grin: Har bare kjent henne sånn som jeg kjenner henne nå i en måneds tid da, så jeg håper ikke hun synes det blir for mye. Har planlagt skikkelig romatisk kveld hos meg på valentines day, er da hun skal få det...og selvsagt et kort da :):love:

Hippo goes romantic! :D To be continued? :green: /me vil vite hvordan det går! :p

 

 

 

Komle/raspeball er yummy-yumm! :w00t: Hadde pølse og potetstapp idag! :dribble:

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...