Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eller argumenter som en gærning, slik at du får gjøre det på din måte, og få en 6'er.

7890336[/snapback]

Har du prøvd? Å argumentere mot læreren hele tiden pleier da ikke å være veldig lurt. Spesielt ikke vis han faktisk mener tabeller er det rette.

Tor: Bloglines > *

7890855[/snapback]

opera > *

7890916[/snapback]

* < Firefox

Firefox < Opera

Opera < Bloglines

Bloglines < Google Reader :thumbup:

Firefox og Opera er uansett elendige som RSS lesere. Selv IE7 gjør det bedre (dog etter mye hjelp fra Apple). Men nå er jo mye av ekstrafunsjonaliteten i Opera ganske dårlig samenlignet med eksterne programmer. Det eneste som faktisk er virkelig bra er IRC-klienten.

Kan ikke se at folket har samlet seg på #webapps @ OperaNet (irc.opera.com). Hvor blir det av folk?

Hmm.. Designene til Apple holder seg ikke lenge. Nok en grunn til å ikke skaffe seg en mac?

Skrevet
Eller argumenter som en gærning, slik at du får gjøre det på din måte, og få en 6'er.

7890336[/snapback]

Har du prøvd? Å argumentere mot læreren hele tiden pleier da ikke å være veldig lurt. Spesielt ikke vis han faktisk mener tabeller er det rette.

7892023[/snapback]

HUN hørte gjerne på argumentene mine, og lot meg får gjøre som jeg ville. Fikk til og med bruke tiden på å skrive et lite CMS i PHP, fordi det var snakk om databaser og SQL-spørringer. Da var hun fornøyd :)

Skrevet
Noen som husker Fjelg? :rofl:

7890837[/snapback]

*kosepå*

HUN hørte gjerne på argumentene mine

7892346[/snapback]

Jasså du *wink win nudge nudge*

JonT; du får lov å lage deg en avatar igjen altså - bare så du ikke tror at muligheten ble fjernet permanent. Du ser liksom litt naken ut for tiden :)

Skrevet
Akkurat som i Safari.

Hvordan fungerer feeds i Safari?

7892270[/snapback]

Video av Safari

JonT; du får lov å lage deg en avatar igjen altså - bare så du ikke tror at muligheten ble fjernet permanent. Du ser liksom litt naken ut for tiden :)

7892411[/snapback]

Neida. Kommer nok med noe snart. Men syns nesten ikke jeg kan slenge opp sauen igjen.

Skrevet
Neida. Kommer nok med noe snart. Men syns nesten ikke jeg kan slenge opp sauen igjen.

Hvorfor ikke? :dontgetit:

7892721[/snapback]

Så du mener du likte sauen?

Kan jo alltids bruke den her (<--), nå som du har tatt min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...