Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Da lurer jeg på hva i all verden det er du gjør med denne notisblokken for at den faller sammen.

7853059[/snapback]

 

Har den i baklommen 24/7. Alle andre jeg har prøvd blir revet fra hverandre, enten de er ringbasert eller limt.

7853064[/snapback]

Åssen er det å sitte på en sånn klomp som molekin eller hva det heter da? Jeg klarer ikke sitte på lommeboka mi engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan skal man navngi de forskjellige divene man har (f.eks. #container, #wrapper, #navbar osv.)? Er det noen som bryr seg om jeg kaller dem hva jeg vil?

7853189[/snapback]

Bare å kalle dem hva du vil ja. Men helst kall dem noe som gjør at det er enkelt å forstå html/css-koden for andre.

 

EDIT: Men når det gjelder input elementer bør du navngi name attributten med det de fleste ville kalt det felte f.eks. email, phone, mobile, address, name, zip osv. siden Opera bruker navnet på disse feltene til å autofylle felt med riktig verdi med tryllestaven.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Moleskine. D'oh.

Å Jernlov, du er så utdatert.

7853101[/snapback]

Hahahaha, jeg ler AV deg uansett om du tuller eller er seriøs. Penn og papir er visst the wave of the future, and here I sit using my computer like an idiot!

7853127[/snapback]

 

Noen av oss har ikke tusenvis av kroner å bruke på laptop. :) Håper å spare opp nok til å kjøpe meg macbook til studiestart, men er neimen ikke sikker på om jeg rekker det. En moleskine eller to funker veldig fin-fint som erstatning frem til da. :)

Lenke til kommentar
Penn og papir er visst the wave of the future, and here I sit using my computer like an idiot!

7853127[/snapback]

Det morsomme er at papirforbruket er drastisk økt her i verden etter at datamaskinene, som skulle gjøre papir overflødig, tok over. Nå er det så lett å fylle et ark at man ser på det som forbruksvare. Før hadde papirarket mer verdi da det lå langt mer arbeid i å fylle det med tekst.

 

PS; det forsvant et par innlegg til.

Endret av enden
Lenke til kommentar
Penn og papir er visst the wave of the future, and here I sit using my computer like an idiot!

7853127[/snapback]

Det morsomme er at papirforbruket er drastisk økt her i verden etter at datamaskinene, som skulle gjøre papir overflødig, tok over. Nå er det så lett å fylle et ark at man ser på det som forbruksvare. Før hadde papirarket mer verdi da det lå langt mer arbeid i å fylle det med tekst.

7853549[/snapback]

For ikke å snakke om alle idiotene som skal printe ut hver mail de får, å printe ut alt de skal lese!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...