Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e
Skrevet (endret)
På tide å oppgradere til Edgy, Lemen? (i signaturen din står det jo «Ubuntu Dapper»)

7191351[/snapback]

Oppgradering til Edgy er gjort for lengst.

Fjerna liksågodt hele signaturen jeg :wee:

EDIT: Jeg kan ikke skrive

Endret av Slettet-df17e
Skrevet

Det er så utrolig teit. Nå skal alle de veletablerte ta opp konkurransen med Youtube, og prøve å fikse en ny hype (tror de). Overhodet ingen kan oppnå en promille av det Youtube har oppnådd og er, så jeg skjønner ikke at de gidder en gang. Ren forsøpling av Internett...

Skrevet

Nrk viser jo disse filmene på tv, noe youtube ikke gjør. Så syns ikke det gjør noe at de legger disse filmene lett tilgjengelig, men er enig at det trengs en designer der. Skulle Bleed bare redesigne nrk.no ?

Skrevet (endret)

Bulletproof HTML - 37 Steps to Perfect Markup [/newbieguide]

Godt sagt:

The HTML 4.01 Transitional DTD is meant to be used transitionally when converting an old-school (pre-HTML4) document into modern markup. It isn't intended to be used to create new documents. It contains 11 presentational element types and a plethora of presentational attributes that are deprecated in the Strict DTD. The Transitional DTD is also often necessary for pages that reside within a frameset, because it declares the TARGET attribute required for opening links in another frame.
Endret av Henrik Lied

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...