Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har litt knapt med tid, men.

Hvor mye tid skal man beregne på å lære HTML og CSS?

6848389[/snapback]

Uansett hvor mye tid det er så er det en kunnskap du kan ta i bruk til senere prosjekter.

Jeg vil tippe med hjelp fra folk her så skal du nok klare å sette opp siden på 2-5 dager. Vil nå jeg tippe.

Les HTML Tutorial og CSS Tutorial. Kan virke noe kjedelig i førsten, men ikke gi opp. Når det sitter så er det faktisk.. moro. Alltid moro å skape og være kreativ ;)

6848414[/snapback]

Tror jeg begynner med Dreamweaver jeg, så får vi se på det blir litt HTML og CSS på meg tilslutt. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde glemt htmldog jeg :dontgetit: anbefaller selv den siden isteden. Men prøv deg da fram i Dreamweaver, men ikke vær redd for å klikke deg inn i code view for å prøve å se hva programmet gjør når du legger til diverse ting så du kanskje for en liten oppfatning av hvordan html fungerer.

Skrevet
Ikke glem www.htmldog.com

EDIT: Hehe, Arve. U beated me...

6848461[/snapback]

Da husker vi på det til en gang i framtiden.

6848486[/snapback]

Fremtiden? Første siden du burde studere det der...

Skrevet
Hadde glemt htmldog jeg  :dontgetit:  anbefaller selv den siden isteden. Men prøv deg da fram i Dreamweaver, men ikke vær redd for å klikke deg inn i code view for å prøve å se hva programmet gjør når du legger til diverse ting så du kanskje for en liten oppfatning av hvordan html fungerer.

6848492[/snapback]

Selvfølgelig.

Laster ned nå, får se hvordan det går.

Legger ut screenshots snart! ;)

Gjest Slettet-df17e
Skrevet

Deilig, da var den nye 19" LCD'n på plass. Var på tide å bytte ut good old CRT skjermen min nå altså :wee:

Skrevet

Ah, om jeg er heldig får jeg min nye Samsung 205WB 20" på fredag. Blir deilig og kaste denne temp-skjermen av en 14" fargeødelagte CRT-ankeret her. Hvilken skjerm får du deg, Lemen?

Skrevet
CRT finnes det ennå?  :tease:

6848893[/snapback]

Åjadda. Jeg tørr ikke å skaffe meg LCD før jeg har råd (eller får) 21" eller større. Hver gang jeg ser en skjerm som er mindre enn det så blir alt feil :\ Men burde nesten skaffe ny skjerm ettersom det noen ganger får rosa toning, eller andre farger. Også noenganger så blinker det mellom vanlig og fargetonen. Dårlig kontakt sikkert.

Skrevet
Folka i kafeen her er visst en gullgruve for nettbutikkene, virker det som. Handler jo som amerikanere på speed jo! :D

6848990[/snapback]

Tror de fleste her er så teknofriker at de vet hva som er bra og vil ha det.

Kjøpekraftigungdom..

Skrevet
Hvordan lager jeg streker i Dreamweaver?

6849127[/snapback]

Streker? Kan du utdype?

6849133[/snapback]

Som en strek i paint.

Altså, mellom menyen og teksten. ;)

Skrevet (endret)
Folka i kafeen her er visst en gullgruve for nettbutikkene, virker det som. Handler jo som amerikanere på speed jo! :D

Det at jeg faktisk vurderer å svi av 9k på denne lille saken, bekrefter vel akkurat det :wee:

Endret av PT
Skrevet
Hvordan lager jeg streker i Dreamweaver?

6849127[/snapback]

Streker? Kan du utdype?

6849133[/snapback]

Som en strek i paint.

Altså, mellom menyen og teksten. ;)

6849140[/snapback]

Er vel flere måter å få en strek, kan du poste koden hittils?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...