Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, Java er visstnok som «den gylne middelvei» å regne innenfor objektorientert programmering, er derfor vi lærer det. Så kan vi forhåpentligvis velge PHP som valgfag en eller annen gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel en eller annen funksjon som er lagt inn i forumet, men jeg husker ikke linken akkurat nå.. Søk etter nickbytte eller noe.. Tar nok litt tid, da.. Jeg søkte for to måneder siden, og fikk det byttet i dag..

Skrevet

Tror jeg skal holde meg unne nickbytte en stund i alle fall. Er så koselig å ha et nick på bare to bokstaver. Tror ikke man får lov å registrere så korte nick lenger heller.

--

Akkurat registrert meg på russ.no. Var det ikke vårt lokale Lokaltog som styrte på med det?

Skrevet
Tror jeg skal holde meg unne nickbytte en stund i alle fall. Er så koselig å ha et nick på bare to bokstaver. Tror ikke man får lov å registrere så korte nick lenger heller.

--

Akkurat registrert meg på russ.no. Var det ikke vårt lokale Lokaltog som styrte på med det?

6773724[/snapback]

Han er den stolte far av russ.no jo. Droppa ut av skolen å greier for å styre med det :p

Skrevet

Har ikke lest den, men utifra det jeg har hørt/lest om den, er den visst veldig bra! blir nok innkjøp av 5-6 bøker neste lønning.. Bøker om JavaScript og typografi for 800,- før frakt har jo aldri skadet noen ;)

Skrevet (endret)
Lokaltog har gjort en god jobb med russ.no, synes jeg. Russ.no har jo omtrent like mange påloggede til enhver tid som diskusjon.no..

6773865[/snapback]

Definér "enhver tid", takk. :) Det kommer nemlig veldig an på hvor stor tidsramme man definerer. Er det siste halvtime, har en plutselig en dobling i forhold til tallene diskusjon.no oppgir, som er per 15 minutter. Skulle likt å vite hvor stor tidsramme russ.no opererer med. :)

EDIT: Ooh, grattis, Larve. :)

Endret av jorgis
Skrevet (endret)
Hehe, designet har forresten også fått et kraftig løft.

Går det an å modifisere sin egen profils utseende i årets utgave?

6773909[/snapback]

Samme greia som i fjor, har ikke kommet lenger på den funksjonen der. Blir foreløpig slik at jeg legger CSS'en inn i databasen for de som fortjener litt ekstra piff på profilen. ;)

Grunnen til at jeg fikk jobben var jo at jeg var der i 2005, og klagde på kvaliteten på siten.. :p

Edit: Jøss.. 1337 + 1000 innlegg. :p

Edit 2 til jorgis: Session-timeouten på russ.no er på 30 minutter, og vi har jevnt 1500-1700 innloggede i rushet ca. kl. 17-23.

Endret av Lokaltog

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...