Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
[...]

 

Har dessuten skinnet min XP slik at det ser litt ut som OSX, men det beste er docken. Den klarer jeg meg ikke uten lenger. Bare få skrapt sammen noe penger nå, så blir det nok en MacBook Pro :)

6613038[/snapback]

 

http://www.objectdock.com/ ?

 

Edit: Ser ut til at de er kjøpt opp, og dermed koster penger nå :(

Endret av JohnRichard
Skrevet

Ny morsom webside

Siden var stygg, men fant noen morsomme der:

On Wednesday, Hezbollah fired a record 210 rockets at Israel, killing one man. UN Secretary General Kofi Annan immediately demanded that Israel apologize for not losing more civilians.

Right up my valley! :!:

Skrevet

Jeg skal bestille den, men vet ikke helt når enda.. Den blir anbefalt av de fleste JavaScript-folkene og mange andre web-guruer, så det kommer ikke som noen overraskelse at Roger Johansson også anbefaler den :)

Skrevet

Jepp.

 

De har vært mye nede i det siste. Vurderer sterkt å kreve pengene tilbake for det jeg kjøpte hos dem i mai. Jeg bytter host så fort som mulig uansett hva som skjer.

Skrevet (endret)

Husker du om de hadde oppetidsgaranti? Vet i hvert fall at de skrev at datasenterert de brukte hadde en oppetidsgaranti på 99,999%, men om det da gjelder TJC og våre webhotell er ikke godt å si...

 

 

Utrolig irriterende at ikke deres egen side er oppe så jeg kunne fått skjelt de ut, elns :p

Hjelper vel ikke å sende mail heller. Min funker ikke, så da funker neppe deres heller.

Endret av Loomy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...