Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mitt originale ligger vel i amatørenden av skalaen :wee:

6105511[/snapback]

Vel, da er vi flere.. :p

Men morro å se igjen prosjektet.. :)

6105915[/snapback]

Jeg lagde bare en opp-ned pappkasse, som visstnok ikke ble godkjent fordi det teknisk sett ikke var et hus... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kodeguruer: Er det mulig å på ein eller anna måte opprette subdomener uten å gjere det via kontrollpanelet til ein host?

6108154[/snapback]

Da bør du nok få tilgang til DNS-serveren.

Så vis du har tilgang til den bør det nok gå ann på en aller annen måte.

Endret av JonT
Skrevet (endret)
Kodeguruer: Er det mulig å på ein eller anna måte opprette subdomener uten å gjere det via kontrollpanelet til ein host?

6108154[/snapback]

Jeg kan bare lage ei mappe på min ftp så blir det automatisk feks:

http://portefolje.thinkfuzzy.net

EDIT: B-one

Endret av fUzZy^
Skrevet

Noen som vet om et gratis "merge" program til windows? Har lyst å bruke cvs med dreamweaver og da trenger jeg et slikt program for å sammenligne to dokumenter.

Skrevet
Noen som vet om et gratis "merge" program til windows? Har lyst å bruke cvs  med dreamweaver og da trenger jeg et slikt program for å sammenligne to dokumenter.

6108883[/snapback]

i Linux (KDE) har du iallefall et program som heter Kompare, hvis du har en maskin med Linux.

Skrevet

6108154[/snapback]

Ofte holder det med å lage en mappe med subdomene.domene.com på serveren. Sjekke?

Skrevet

↑ det er bare hvis webhotell-leverandøren har lagt inn en funksjon for det, som b-one. Er i alle fall ikke sånn på min server. Må innom c-panel og masse knapper og skit der.

(Har sendt mail til moo.no kisen, venter på svar)

Skrevet
Noen som vet om et gratis "merge" program til windows? Har lyst å bruke cvs  med dreamweaver og da trenger jeg et slikt program for å sammenligne to dokumenter.

6108883[/snapback]

Har ikke prøvd winmerge, men det ser ut som bra saker

Skrevet

6108154[/snapback]

Mulig jeg graver veldig, men; Hvorfor ikke bare gjøre det via kontrollpanelet? Kommer vel helt ann på hvordan hosten har årna seg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...