Gå til innhold

Bytte av gamertag og savedgames

MacBain

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man bytter gamertag vil savedgames'ene som er knyttet til den gamle gamertaggen blir automatisk endret til den nye?

Eller mister man alt man har lagert?

Er spesielt redd for Forza 2 dataene da de lett blir korrupte, noen som har bytta gamertag som kan bekrefte at det går greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis man bytter gamertag vil savedgames'ene som er knyttet til den gamle gamertaggen blir automatisk endret til den nye?

Er spesielt redd for Forza 2 dataene da de lett blir korrupte, noen som har bytta gamertag som kan bekrefte at det går greit?

Skal ikke være noen fare for at diverse saves ikke fungerer på nytt gamertag.

Dette forutsetter at du endrer gamertag, ikke at du lager en helt ny profil.

Skrevet

Skal ikke være noen fare for at diverse saves ikke fungerer på nytt gamertag.

Dette forutsetter at du endrer gamertag, ikke at du lager en helt ny profil.

Det gjelder endrig av gamertag ikke oppretting av ny profil, så da går det sikkert greit :thumbup:.

Skrevet

Forandret gamertaget mitt og forza 2-saven min gikk til helvete. Vet ikke om det var pga gamertaget eller andre ting dog...

Har ikke rørt forza etter det!

Skrevet
Forandret gamertaget mitt og forza 2-saven min gikk til helvete. Vet ikke om det var pga gamertaget eller andre ting dog...

Har ikke rørt forza etter det!

Hmmm, var akkurat det jeg ikke trengte å høre.

Er helt uaktuelt å miste Forza 2 dataene :(.

Skrevet

Ikke sikkert det skjer deg da... Og det er ikke sikkert det var derfor jeg mistet mitt savegame. Men det skjedde uansett etter jeg byttet GT. Og jeg hadde alle bilene! Skulle bare teste E30 M3, men det gikk altså ikke.

Skrevet

Merkelig.... En kompis av meg byttet gamertag og jeg mener bestemt at han sa dette gikk smertefritt.

Dersom det derimot viser seg å ødelegge diverse savegames så er jeg inderlig glad for at noen avkreftet det jeg skrev.

Skrevet (endret)

Ringte til microsoft å spurte, men fikk kun snakke med en svenske som snakket såpass gebrokkent att jeg tror ikke han forstod spørsmålet. Fikk altså ikke noe nyttig svar av dem.

Dette burde jo fungere 100 % smertefritt, dem tar jo tross alt betalt for gamertag bytte.

Endret av MacBain
Skrevet
Jeg har 2 profiler på Xbox 360'en min, men jeg bruker bare den nye :) Hvordan får jeg spillsavene over til den nye ? :)

Du kan ikke overføre savedgamene over til en annen profil, du kan derimot endre gamertaggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...