Gå til innhold

Rock band kontroller


cossiemk1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har kjøpt Rock Band som standalone (=kun spillet) skulle jo trommer, mikrofon og gitar følge med. Forøvrig selges trommer og gitarer på steder som f.eks Ebay, men dessverre har det vært en del hardware problemer og garantien fra EA på dette gjelder kun i USA og Canada på nåværende tidspunkt.

 

Enkelt instrumenter skal også kunne la seg kjøpe om "ikke altfor lenge" fra butikker som videogamesplus.ca.

Endret av spiderworm
Lenke til kommentar

Bare sånn at jeg får bekrefta min mistanke.. er spill på PS3 sonefri? Dvs, at jeg kan spille spill kjøpt fra VGP.ca på min norske PS3?

 

I så fall er Rock Band bundle på vei asap!

 

Edit:

Evt ikke.. shipping ser ut til å komme på $239.99CDN - det er vel utenom de 199.99 de skal ha for spillpakken antar jeg..

Endret av kev
Lenke til kommentar
Hvis du ikke har kjøpt Rock Band som standalone (=kun spillet) skulle jo trommer, mikrofon og gitar følge med. Forøvrig selges trommer og gitarer på steder som f.eks Ebay, men dessverre har det vært en del hardware problemer og garantien fra EA på dette gjelder kun i USA og Canada på nåværende tidspunkt.

 

Enkelt instrumenter skal også kunne la seg kjøpe om "ikke altfor lenge" fra butikker som videogamesplus.ca.

 

Hehe, hvis jeg hadde kjøpt spillet som standalone, så følger IKKE instrumentene med nei ;)

Men jeg har ikke kjøpt det, har bare "lånt" det jeg ;)

Finner forøvrig ikke instrumenter på ebay heller... Men det dukker vel opp noe snart. Får klare meg med gitar og mic så lenge... Eller rett og slett bare kose meg med guitar hero metallica, ac/dc, guns`n custom ;)

Lenke til kommentar

Ahh, lånt ;) I see.

Vel, søker du på "rock band drums ps2" eller "rock band guitar ps2" på ebay skal du få noen treff. Fungerer både på PS2 og PS3 da man må bruke USB-dongle. Ikke altfor mange som ønsker å sende til Norge og kan fort bli stress med dyr frakt, toll osv.

 

Nå virker det som de ikke begynner å levere tilbehør i nærmeste fremtid likevel pga mye hardware feil, er vel utsatt til mars/april. Noe som igjen gjør at prisen på det som ligger ute på ebay sikkert presses opp. Flere leverandører har jo også fått lisens til å lage og selge trommer, gitarer o.l men dette kommer vel også tidligst i mars.

 

Europeisk lansering er vel mer usikker enn noensinne virker det som :(

 

Kjøp en billig Guitar Hero kontroller til så får du spilt bass også.

Endret av spiderworm
Lenke til kommentar

Det ser ikke ut til at GH3-gitaren vil fungere i Rock Band på PS3 ut fra det jeg har lest i en annen tråd i allefall.

 

En kompis av meg har amerikansk PS3 og har fått tak i Rock Band og kan bare si at det tar flatt av :p MEN! Vi fikk ikke til å bruke GH3/GH2 gitarene hans med spillet, og slik jeg forsto det på det lille jeg fant på google så gikk det ikke heller. Blir det likt på X360?

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10416611

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...