Gå til innhold

Dommedag 29. januar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er godt jeg har rask tilgang til bomberom da...

 

men dette er vel 100. gangen jorden går under, så jeg er fortsatt skeptisk til at noen klarer å tippe det.

kanskje 1 person da, ettersom en eller annen tror at verden går under hver idag.

personlig tror jeg verden går under i morgen, jeg får rett en eller annen gang :)

 

edit: jeg får ikke sett filmen nå :(

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Tror at hvis den hadde vært en trussel for kloden vår, så hadde NASA og ESA funnet på en løsning..

Hvis ikke, så hadde sikkert Usa sendt opp alle A-bombene de har for å kverke den :p

 

Hvis USA hadde gjort det hadde vi fått er metior regn i mot oss i stede, noe som er verre.

Men tror ikke på dette tullet nei, hadde det jo vær sant ville det vært oppstyr om dette for lenge siden.

Lenke til kommentar
Tror at hvis den hadde vært en trussel for kloden vår, så hadde NASA og ESA funnet på en løsning..

Hvis ikke, så hadde sikkert Usa sendt opp alle A-bombene de har for å kverke den :p

 

Hvis USA hadde gjort det hadde vi fått er metior regn i mot oss i stede, noe som er verre.

Men tror ikke på dette tullet nei, hadde det jo vær sant ville det vært oppstyr om dette for lenge siden.

 

Er ikke de framtidige planene til NASA (og ESA?) at de skal sende opp en sak som sprenger en evt astroide i filler?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...