Gå til innhold

NHL 2k7 eller NHL 08?


Schjellin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg anbefaler nhl 08(easports) på det sterkeste. Dette er tidenes hockeyspill. Før likte jeg 2ksports sine versjoner av NHL best, men nå er det helt klart EAsports sin versjon som er best. NHL 08 har vunnet flere priser for beste sportspill, og har slått store titler som Madden i USA, og det sier litt.

Lenke til kommentar
jeg anbefaler nhl 08(easports) på det sterkeste. Dette er tidenes hockeyspill. Før likte jeg 2ksports sine versjoner av NHL best, men nå er det helt klart EAsports sin versjon som er best. NHL 08 har vunnet flere priser for beste sportspill, og har slått store titler som Madden i USA, og det sier litt.

Men hva er egentlig forskjell ? :o

Lenke til kommentar
jeg anbefaler nhl 08(easports) på det sterkeste. Dette er tidenes hockeyspill. Før likte jeg 2ksports sine versjoner av NHL best, men nå er det helt klart EAsports sin versjon som er best. NHL 08 har vunnet flere priser for beste sportspill, og har slått store titler som Madden i USA, og det sier litt.

Men hva er egentlig forskjell ? :o

 

Jeg syns det så penere ut en 2k8 og "skill stick" er en genial måte å styre på :) Kan se eksempler på gametrailers.com hvis du søker på NHL 2008.

 

Har ikke NHL 08 til PlayStation 3 dårlig framerate?! :dontgetit:

 

Til tider uspillbart liksom?

 

Nei? Jeg har sikkert spilt 150+ kamper og de eneste gangene jeg her merket en drop er i de "filmene" før kampen og da varer det bare i 1 sec.

Endret av shaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...