Gå til innhold

Ny retning for Battlefield

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror folk her misforstår.

De dropper ikke Battlefield 3 pga dette, de dropper heller ikke Bad Company.

Dette er bare et sideprosjekt, som forresten ser drittøft ut! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet

De er virkelig kreativ, Dice og EA.

Skrevet

Hahaha, det morsomme her er jo at nederst på siden er det en artikkel om "Online Games cash in on kids" og MapleStory som jo er akkurat et slik mikrotransaksjons-spill som dette "nye" Battlefield.

Ellers likte jeg ikke ideen, og jeg tror Zealuu formulerte best hvordan jeg skulle ønske "det neste" Battlefield skulle sett ut:

Behold mekanikken fra 2142, settingen fra 1942, og sleng det inn i en ny grafikkmotor (med "realistisk" grafikk), så tror jeg alle ville vært fornøyde.
Skrevet

heh, warrock.net anyone?

fikk faktisk ikke med meg delen om at det skulle være gratis første gang jeg leste artikkelen. først når ars technica hadde en overskrift som nevnte det ble jeg oppmerksom på den delen.

Skrevet

Vel, frykter mer at det blir: 10kr for ekstra granater, 10kr for armorpiercing bullets, 10kr for increased bullet damage etc. og slikt dritt. :thumbdown:

Skrevet
Men hvem betaler for noe som ikke gir effekt?

Vel, det finnes jo nok av idioter med penger der ute i verden, så hvorfor skulle ikke disse betale for noe slikt?

Skrevet

Jeg har aldri noensinne spilt et eneste Battlefield-spill annet enn på besøk til folk. Dette kan kanskje være en grei (og billig) innføring, så jeg håper vel egentlig at de gjør det til en halv-verdig representant for serien.

Skrevet
Er skeptisk til at det skal være gratis. Spørs om det ikke blir kutt på utviklingsbudsjettet fra EA.

Jeg også, er skeptisk til alt som er gratis. Det er nesten alltid en grunn til at ting er gratis, produktet er simpelthen ikke verdt noen penger :roll:

Skrevet
Er skeptisk til at det skal være gratis. Spørs om det ikke blir kutt på utviklingsbudsjettet fra EA.

Jeg også, er skeptisk til alt som er gratis. Det er nesten alltid en grunn til at ting er gratis, produktet er simpelthen ikke verdt noen penger :roll:

Noen gang spilst TrackMania Nations? :)

Skrevet (endret)

Noen gang spilst TrackMania Nations? :)

Det er vel heller et unntak fra regelen ;)

Genialt spill det ja!

edit: spoila quotes

Endret av EB_Veyron
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...