Litraphy Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Var på Sylvanas (horde) før, anbefaler ikke det i det hele tatt, serveren sier den er full men hvor er alle? :=)Nei, og AV tar år og dager, blir nesten lei med all venting. Er på Tarren Mill nå, pga RL friends. Hvor er alle? De er OVERALT. Serveren er jo latterlig overpopulated. Du må ha vært blind. Sitter nettopp i kø for å logge på nå. 300 før meg.
imastard Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Var på Sylvanas (horde) før, anbefaler ikke det i det hele tatt, serveren sier den er full men hvor er alle? :=)Nei, og AV tar år og dager, blir nesten lei med all venting. Er på Tarren Mill nå, pga RL friends. Da er det lenge siden du spilte på Sylvanas, ligger på maks 3-4 minutt i Avkø, og det er det absolutte makset og. Og serveren er godt populata.
nagina Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 (endret) Var på Sylvanas (horde) før, anbefaler ikke det i det hele tatt, serveren sier den er full men hvor er alle? :=)Nei, og AV tar år og dager, blir nesten lei med all venting. Er på Tarren Mill nå, pga RL friends. Da er det lenge siden du spilte på Sylvanas, ligger på maks 3-4 minutt i Avkø, og det er det absolutte makset og. Og serveren er godt populata. Nøyaktig 2 uker siden jeg skiftet så, men synes serveren ikke var noe spesielt bra, med tanke på å finne heroics osv osv... btw, hadde så si alltid 5+min waiting time på AV. Og serveren er godt populata? Ja, ser nok at den er full hele tiden men hvor i all verden er alle spillere? Er alle low levels? Heroics er helsike å finne med pugs, noe som faktisk bruker å være lett i andre realms jeg har vært på. Endret 20. januar 2008 av nagina
Gjest medlem-77217 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Vil anbefale Balnazzar, ingen kø, masse hyggelige folk. Ulempen er syk lack of tanks.
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Sylvanas hadde tank-lack, men nå er Destination her, så det er blitt null problem. Har heller aldri hatt helt problemer med å finne heroic-grupper. Unntaket er komplette retards.
nagina Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Har ally på grim batol, kan trygt si det er ganske så norsk server Fant til og med romkammerat (militæret) på zul'farrak uten at jeg viste at han spilte WOW
Leviath Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 ragnaros har også mange norske vist du vil der Men enda flere svensker og ungarere. Totalt sett en ok server. Ligg unna real forum, der er det bare dritt om dagen.
Schjellin Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Har ally på grim batol, kan trygt si det er ganske så norsk server Fant til og med romkammerat (militæret) på zul'farrak uten at jeg viste at han spilte WOW Rom kammeraten? Haha det hørtes morro ut, men dere satt vell ikke å spillte i millitæret ?
Redalon Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Må det være pvp server? hvis ikke kan jeg anbefale Hellfire, som er bra balansert, (nesten 50/50) lite queues, alltid nok av folk... er ikke lvl 70 enda, så er ikke helt sikker på heroics, men jeg vet at BT er cleara. Håper du blir fornøyd med hva enn du velger
nagina Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Har ally på grim batol, kan trygt si det er ganske så norsk server Fant til og med romkammerat (militæret) på zul'farrak uten at jeg viste at han spilte WOW Rom kammeraten? Haha det hørtes morro ut, men dere satt vell ikke å spillte i millitæret ? Jo, men spilte et annet spill da, rett etter dagen er ferdig så sitt man på soldatheimen og sløver foran laptop Dagens militær ftw
yuo are smart Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 transfer til stormscale så er jeg whisperbuddy når jeg transferer der om en uke! Bruk meeeg! WTB whisperbuddy lzm.
4MB Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Vuderer dette selv. Spiller på Khadgar som jeg ikke er like fornøyd med. Hadde vært dritkult å spille med dere i Drøm, men er dessverre Ally.
DeadbeaT Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 om du er en for pvpdrama og efame så kanskje: http://www.sk-gaming.com/content/15525-Eur...legroup_Project
Poseboen Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Vuderer dette selv. Spiller på Khadgar som jeg ikke er like fornøyd med. Hadde vært dritkult å spille med dere i Drøm, men er dessverre Ally. Hadde vel ikke gått uansett i og med at Khadgar er en PvE server og Sylvanas er Pvp?
PSV Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Var på Sylvanas (horde) før, anbefaler ikke det i det hele tatt, serveren sier den er full men hvor er alle? :=)________ Nøyaktig 2 uker siden jeg skiftet så, men synes serveren ikke var noe spesielt bra, med tanke på å finne heroics osv osv... btw, hadde så si alltid 5+min waiting time på AV. Og serveren er godt populata? Ja, ser nok at den er full hele tiden men hvor i all verden er alle spillere? Er alle low levels? Heroics er helsike å finne med pugs, noe som faktisk bruker å være lett i andre realms jeg har vært på. Hvilken tid på døgnet spiller du da? Tror aldri jeg har opplevd mer enn 3 minutters vente tid på AV så lenge jeg har spilt på Sylvanas. Min spilletid er vel ca. 19.00 - 03.00 elns. Du må riktignok ha et guild nesten for å kunne kjøre heroics forøvrig, det kan jeg si meg enig på. Enten det eller så får du holde deg inne med de gode tankene på serveren. (Jeg har i alle fall flust å velge i.) Det går nok oftest i paladin tanking av diverse grunner. (Jeg mener de er bedre.) Sånn jeg ser det så er det enten noe galt med deg, som gjør at folk ikke vil ha deg med. (Retripala? olol.) Eller så har du vært utsatt for en enorm mengde uflaks. Uansett så er ikke akkurat heroics ''in'' for tiden, da man får badges fra Karazhan og det meste av PVP gear danker ut alt heroic gear. (Med noen få unntak selvfølgelig.) Vuderer dette selv. Spiller på Khadgar som jeg ikke er like fornøyd med. Hadde vært dritkult å spille med dere i Drøm, men er dessverre Ally. Jeg rerollet Sylvanas etter et kortere opphold fra WoW, tok ikke lange tiden for meg å komme med til level 70 fra når jeg først gikk inn for det. Kan forøvrig si at dette var med ekstrem slacking på veien også.
4MB Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Vuderer dette selv. Spiller på Khadgar som jeg ikke er like fornøyd med. Hadde vært dritkult å spille med dere i Drøm, men er dessverre Ally. Hadde vel ikke gått uansett i og med at Khadgar er en PvE server og Sylvanas er Pvp? Aha, det visste jeg ikke. Hmm.. Kanskje jeg skal rerolle og se hvor langt jeg kommer
nagina Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Var på Sylvanas (horde) før, anbefaler ikke det i det hele tatt, serveren sier den er full men hvor er alle? :=)________ Nøyaktig 2 uker siden jeg skiftet så, men synes serveren ikke var noe spesielt bra, med tanke på å finne heroics osv osv... btw, hadde så si alltid 5+min waiting time på AV. Og serveren er godt populata? Ja, ser nok at den er full hele tiden men hvor i all verden er alle spillere? Er alle low levels? Heroics er helsike å finne med pugs, noe som faktisk bruker å være lett i andre realms jeg har vært på. Hvilken tid på døgnet spiller du da? Tror aldri jeg har opplevd mer enn 3 minutters vente tid på AV så lenge jeg har spilt på Sylvanas. Min spilletid er vel ca. 19.00 - 03.00 elns. Du må riktignok ha et guild nesten for å kunne kjøre heroics forøvrig, det kan jeg si meg enig på. Enten det eller så får du holde deg inne med de gode tankene på serveren. (Jeg har i alle fall flust å velge i.) Det går nok oftest i paladin tanking av diverse grunner. (Jeg mener de er bedre.) Sånn jeg ser det så er det enten noe galt med deg, som gjør at folk ikke vil ha deg med. (Retripala? olol.) Eller så har du vært utsatt for en enorm mengde uflaks. Uansett så er ikke akkurat heroics ''in'' for tiden, da man får badges fra Karazhan og det meste av PVP gear danker ut alt heroic gear. (Med noen få unntak selvfølgelig.) Vuderer dette selv. Spiller på Khadgar som jeg ikke er like fornøyd med. Hadde vært dritkult å spille med dere i Drøm, men er dessverre Ally. Jeg rerollet Sylvanas etter et kortere opphold fra WoW, tok ikke lange tiden for meg å komme med til level 70 fra når jeg først gikk inn for det. Kan forøvrig si at dette var med ekstrem slacking på veien også. Spilte sånn cirka på samme tid som du spiller da jeg spilte i Sylvanas. Ville akkurat ikke si at jeg slet noe gear messig. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Nitroxpl (Restlezz før) Har så mange ganger joined et group som trenger healer men, så kommer det normale problemet, hvor er tanken? Bruker 30min for å finne en dugelig tank, men etter å ha brukt så lang tid å finne tank så går jo folk lei å begynner å leave og til slutt ender det med DISBAND, alle stikker og da står du i begynelsen igjen, LFG. S1 geared tanks møter jeg ofte også men de fleste suger, så jeg har bruker å ignorere slike tanks. Er så mange som tror de gjør det så mye bedre med full epic s1 gear, men de tar nok feil. Så med andre ord så er det galt med tanks, eller serveren lacker med tanks eller så gir tanks faen i pugs og går med guilds, noe jeg selvfølgelig selv hadde gjort. Nu sitter jeg hele tiden med åpent "armory" for å sjekket om personen har noe som helst bra gear Og til slutt, roller ikke en ny character til Sylvanas igjen. ( er bare min mening, og du må bare godta det) ^^
4MB Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Da har jeg joinet dere, Drøm! Skal virkelig satse på å få denne til 70.
Yteliss Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 hei, tenkte jeg skulle free migrate min char fra grim batol til Vek`nilash, Burning Steppes eller Jaedenar. noen forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå