Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal en tur til NY ca i Juni neste sommer. Er det noen mulighet til å få billetter dit til rundt 3000 om man booker i god tid før ? Og hvordan vil prisene til La,Miami, las vegas eller san francisco være? Runt 5000?
De beste tilbudene for den perioden kom i mars-april i år og lå på fra ca. 3000 for nordøst til ca. 4000 for vestkysten.

 

Ryanair har tidligere sagt at de skal begynne å fly til USA i slutten av 2009. Er de i gang til neste sommer kan prisene bli enda lavere.

Lenke til kommentar

Skal på et halvt års backpacker reise.

 

Jeg leter etter 3 enveis billetter dit de billigste billettene kan ta meg i Thailand (spiller ingen rolle hvor i landet jeg havner).

 

Utreise kan være mellom 24-30 september.

 

Hva er den billigste prisen jeg kan håpe på?

 

Noen tips til billetter?

Lenke til kommentar
Noen tips til billetter?

24/9 AirBerlin, Bangkok via Berlin 2950,- med 15 kg bagasje

 

Du kan i perioden finne inkludert bagasje til omtrent samme sum:

-Ryanair Oslo-Stansted ca. 200

-Air Asia Stansted-Kuala Lumpur ca. 2500

-Air Asia Kuala Lumpur-Bangkok ca. 150

 

Natt til mandag legger Air Asia ut et tilbud de kaller "better than free seats". Om det virkelig stemmer kan den siste kombinasjonen bli mye billigere.

Lenke til kommentar
Er det rett å anta at Lufthansa er billigst til Birmingham i mid-Sept ?
Du kommer tur/retur med Ryanair for 200 NOK inkludert kortgebyr, men uten innsjekket bagasje. Tror neppe Lufthansa slår dette.

 

Du er uansett i feil tråd da dette handler om lengere turer som går utenfor Europa. Billigturer i Europa kryr det jo av.

Lenke til kommentar
Vi er 3 gutter som har tenkt oss ned til enten Tenerife eller Gran Canaria 1 uke i jula. Prøver å finne noen skikkelige billigbilletter, men vet ikke helt hvor jeg skal lete. Hvordan går dere fram når dere skal finne billigbilletter?
Det har aldri vært "skikkelige billigbilletter" til kanariøyene i julen. Regn med minst 4-5.000 per pers med laveste hotellstandard. Om dere kan reise tilbake til Norge på juleaften kan dere spare en tusing.

 

Alle har sin favoritt søkemaskin, men øverst på forumet ligger en permanent link som også inneholder steder du kan søke etter billige charterreiser. Jeg bruker for tiden solfaktor.no mest.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=674492

 

Ellers kan du melde deg på nyhetsbrev hos charteroperatørene.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

hei!

 

har fulgt med på denne siden ca hver dag i et år og funnet blant annet billigtur til dubai pga det. er relativt oppdatert på reising selv og har derfor nå laget egen profil her. synes dette er er superb tråd og vil derfor gi mine bidrag framover....

 

 

 

Austrian Airlines har tilbud til østen nå:

 

 

Reiseperiode: 1. november 2009 - 19. desember 2009, 10. januar 2010 - 31. mars 2010

Booking: 17. august 2009 - 24. august 2009

Korteste mulige opphold: 1 Natt til søndag eller 3 Dager

Lengste mulige opphold: 1 Måned

 

 

Tel Aviv: 3150 kr

Kairo: 3715 kr

Dubai: 3575 kr

Damaskus: 3650 kr

Delhi: 4750 kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...