Gå til innhold

Burnout Paradise, inntrykk og tips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Byttet fra trådløst nett til kabel på ps3-en min, og nå fungerte burnout som det skulle på nettet. Herlig! Håper det fortsetter sånn...

 

Legg meg til for gaming: qweac

 

Jeg hår trådløst på PS3en, funker perfekt her til nu...

Jeg har fullt på vennelista så jeg kan ikke adde noen mer :p

Men kan jo slette dem som aldri er nesten inne da

Men bare vent til GTA IV, MGS4 og fler spill til PS3 kommer, da er nesten alle pålogget å spiller storspillene :p

Lenke til kommentar
Byttet fra trådløst nett til kabel på ps3-en min, og nå fungerte burnout som det skulle på nettet. Herlig! Håper det fortsetter sånn...

 

Legg meg til for gaming: qweac

 

Jeg hår trådløst på PS3en, funker perfekt her til nu...

Jeg har fullt på vennelista så jeg kan ikke adde noen mer :p

Men kan jo slette dem som aldri er nesten inne da

Men bare vent til GTA IV, MGS4 og fler spill til PS3 kommer, da er nesten alle pålogget å spiller storspillene :p

 

Det er sikkert ruteren min som er problemet. Har bare vært plaget med den! Daså, bare vær sånn du! :p

 

Kanskje litt off topic, men tenker på å kjøpe kamera til ps3. Da blant annet til burnout... Har ikke mic heller, så lurer på om kanskje micen på kameraet er såpass bra at den kan brukes selv om jeg sitter ca 2 meter unna?

Lenke til kommentar
ingen spiltscreen, 8 stykker online multiplayer! USB kamera støtte og voip.

 

Er det ikke splitscreen offline heller? :O

Nope det er det dessverre ikke :(

æsj og fysjeæsj. nei og atter nei! hvorfor dropper de splitscreen? det var det jeg gledet meg mest til i dette spillet. jeg trodde det skulle bli et skikkelig bilspill med splitscreen! :(

Endret av Pliskin1987
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Førsteinntrykket er veldig varierende for min del, jeg savner virkelig et "restart race"-valg for jeg synes det blir veldig mye "tom" kjøring rundt om i byen.

Noe annet jeg har lagt merke til er at jeg synes EA virker litt vel overivrige på å vise frem fysikken de har laget på bilmodellene ved et crash, og at det skal litt for lite til før det er wreck. Følte at man kunne komme seg unna med mer i tidligere spill, og sekvensene blir litt vel lange å se på når man er i et race.

 

Spillet virker i og for seg ganske så festelig, og synes det later til å være morsommere enn Burnout Revenge. Dette er da inntrykk etter ca. en time med spilling.

Lenke til kommentar

stakk innom min lokale sjappe og kjøpte burnout etter jobb i dag. rakk bare å spille et par timer og har holdt meg offline hittil for å bli kjent med byen og bilene.

 

førsteinntrykket er meget solid. i likhet med en del andre var jeg blant annet bekymret for mangelen på restart, men hittil virker frykten å ha vært ubegrunnet. løpene er relativt korte og spillet virker enklere enn tidligere utgaver (har bare kommet til b-lisens, så det kan være det snører seg mer til senere). det er naturligvis surt om man parkerer tøflene i svingen før mål, men da er det bare å svelge stoltheten, trille 200 meter til nærmeste road rage-løp og lufte frustrasjonen der. god moro og enkle poeng på veien til neste lisens. marked man fungerer greit som transportetapper og raske poeng, men er i mine øyne ikke like moro og hektisk som race og road rage.

 

burning route eller hva det nå het (der man skal kjøre spesifikke biler fra a til b) er imidlertid mer tungvint, i og med at man må til skraphaugen og hente den aktuelle bilen, kjøre tilbake til lyskrysset og håpe man klarer det på første forsøk så man slipper å putre tilbake - skjønt man har jo muligheten til å ta et race eller to på turen (om man sjekker kartet kan man se hvor enkeltløpene starter og slutter, for de som ikke visste det). men hey, man får en oppdatert versjon av bilen man kjørte med og nye biler er alltid velkomne.

 

jeg har holdt litt tilbake på stunt runs og online enn så lenge, til jeg blir litt bedre kjent i byen og varmere i trøya, men her er det også mye moro å hente. jeg var aldri så interessert i crash-modusen i de forrige spillene, så mangelen på denne i paradise bryr meg midt på ryggen. erstatteren showtime virker noe cheesy, men den kan nok også ha noe for seg i lystig lag. road rules (best time og best crash) har jeg visst også glemt å teste.

 

kort og godt: grafikken er fantastisk, kontrollene og lydeffektene likeså. en haug med gromme (og en haug ikke fullt så gromme) låter på soundtracket bidrar med sitt, og burnout er fortsatt burnout; en lett tilgjengelig, lynrask arcaderacer med sjarm. moro for den som kjører og eventuelt også for de som sitter og ser på mens de venter på tur.

Lenke til kommentar

Har fått meg spillet nå jeg også :new_woot:

Ble sendt 21. fra vgp, og dumpet i postkassen den 24. det er helt klart ny rekord på leveringstid for min del fra canada. Er veldig fornøyd med spillet offline så langt, ikke spillt så mye. Men sliter noe voldsomt med online :nei: .

Kobler meg opp til freeburn og det kommer opp en del spillere på siden, men kan ikke se de på kartet, eller noen ganger ser jeg 1 eller 2. Når jeg kobler meg opp til race kommer jeg bare inn på samme bugga freeburn? er det slik det skal være :cry: `?

skal prøve å åpne noen porter senere i dag....

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet på fredag, men fikk ikke testet før idag. Gud så moro! :D Brukte den første timen bare på å kjøre rundt og se! Plutselig kjører jeg gjennom en port og et fantastisk stort hopp dukker opp. Hopper 100 meter og lander på andre siden av en bro. Moro! Så spilte jeg en time til, og har fått C-lisens tror jeg. Road Rage er den racetypen som er gøyest, etter min mening. Syns også Marked Man var gøy, beregne en perfekt sladd for å komme seg vekk fra de svarte jævlene som forfølger deg. Prøvde et Stunt Race, men fant ut at jeg skal vente litt med det, til jeg blir kjent. Klarte ikke å få halvparten av hva jeg skulle engang. Kjørte bare rundt og sladdet, uten å finne noen hopp. Race var gøy, har ikke prøvd mer enn to og tapte begge. :p Syns det er gøy å finne egne ruter til mål (gleder alle moduser). Gleder meg til neste gang jeg fyrer opp Boxen. Gleder meg enda mer til jeg får den på nett. Førsteinntrykk: 10/10. :D

 

Har ikke prøvd Burning Route eller Road Rules enda.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Er det noen som har noen tips til stunt runs? Jeg har store problemer med å klare disse, selv når jeg må ha knappe 50k så klarer jeg ikke finne en god nok line for å skaffe nok multiplier og poeng.

Lenke til kommentar

Den stranda nord i Downtown (er ikke helt kjent, men tror det er der). Mange hopp, barrel spins o.l.

 

Barrel spins to veier. Du spinner, booster, drifter 180 grader, booster, spinner tilbake, booster, drifter 180 grader, booster, spinner osv. Du skjønner tegninga? :p

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...