Gå til innhold

Sniktitt: MacBook Air


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan vi ikke bare måle volumet da?

 

De som er interessert i volumet kan vel det ja. Ikke alle former er like praktiske dog, så alene synes jeg ikke det er nok for min del.

 

AtW

Eneste måten å finne ut om den er verdens minste (noe de ikke reklamerer for) er å måle volumet på den kontra de andre konkurrentene.

 

Ja og? Den er ikke i nærheten av å være verdens minste, og volumet alene er som jeg sier ikke nok til å vite om noe har fornuftige mål. For all del, man kan jo gjerne måle volumet på PCen, jeg bare skjønner ikke helt hva det løser i dette tilfellet.

 

AtW

Lenke til kommentar
Men da kan du like gjerne si at høyden ikke har noe å si, for kanskje du ikke vil ha en tynn laptop.

 

Beklager om jeg har vært uklar, men jeg mener ikke at volumet ikke har noe å si, jeg bare synes ikke det er nok alene å vite volumet. Det jeg ikke skjønner er hvorfor en volummåling løser noe problem, det er diskusjon her om hva som er den rette måten å måle tykkelsen med, du kommer med innspillet "hvorfor ikke bare måle volumet". Så da er spørsmålet hvordan løser det problemet? Hvorfor løser det opp i "floken"?

 

Sån rent personlig, så mener jeg jo at en tynnere PC alltid er en fordel i seg selv, fordi det er den eneste dimensjonen som ikke brukes til noe "nyttig", dvs skjerm og tastatur. (om man da faktisk har plass til porter :))

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...