Gå til innhold

Final Fantasy snart på PSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan lett si: gleder meg, gleder meg og jeg gleder meg..

dette er nok det spillet jeg har ventet på lengst (siden 98) i H jeg gleder meg..

beklager idiotisk post,

måtte bare få det ut..

Skrevet

Wow.. Dette er hittil den eneste grunnen jeg virkelig er gla for at jeg fikk en psp gitt :D tror jeg totalt har brukt en 200-300 timer på ff7. Håper denne er like bra som orginalen!

Skrevet

nasum: Det er umulig å lage et spill som er like bra som VII :p

Ser ut som om jeg må kjøpe/få lånt meg en PSP til våren, da..

Skrevet

Har selv dette spillet (jeg bor i Japan), og har kun en ting aa si. GLED DERE!!!! Dette spillet er ett av de beste spillene jeg noensinne har spillt, til og med paa linje med den originale FFVII, og slutten er noe av det syyykeste jeg noensinne har opplevd som spiller. Som sagt, GLED DERE!

Kan godt legge opp en brukeranmeldelse av spillet om dere er interessert, basert paa den japanske utgaven selvsagt ;)

Skrevet

For å si det mildt: Final Fantasy VII er grunnen til at jeg hele tatt liker spill overhodet, dette er spillet ALLE spill må sammenlignes mot. Det er EPISKT.

Dette her skal jeg så jævlig ha meg !!! Kjøper to eksemplarer, ett for å henge og ramme inn på veggen i hvitt gull.

Skrevet

Lett etter en grunn til å kjøpe PSP, og her var den jammen.

Har aldri kunnet få nok FFVII, spilte det igjennom nok en gang i julen, med en liten tåre i øyekroken.

Dette må bare bli episk..

Skrevet (endret)
Har selv dette spillet (jeg bor i Japan), og har kun en ting aa si. GLED DERE!!!! Dette spillet er ett av de beste spillene jeg noensinne har spillt, til og med paa linje med den originale FFVII, og slutten er noe av det syyykeste jeg noensinne har opplevd som spiller. Som sagt, GLED DERE!

Kan godt legge opp en brukeranmeldelse av spillet om dere er interessert, basert paa den japanske utgaven selvsagt ;)

Prøv å legg opp en brukeranmeldelse det ville vært supert. Dette er det nest mest etterlengte PSP spillet for meg, etter KH: Birth by Sleep. (Mere info om KH her: http://www.pspfanboy.com/category/kingdom-hearts/)

Endret av Erik1992
Skrevet

Det er slike spill PSPen sårt trenger. Til nå har det vært et labert spillutvalg til den, deriblant mange remakes. Spørs om ikke salgstallene til PSPen skyter seg forbi DSen til våren pga dette, og spillutviklere dermed åpner øynene og satser mer på å utvikle nyskapende spill til PSPen.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...