Bruktbilen Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 (endret) Siden de mest sannsynlig ikke blir å starte en åpen beta, så tenkte jeg vi kunne diskutere classes/faction vi blir å velge. Ikke diskuter AoC vs WAR her. Her kan du få en oversikt over de forskjellige classene og careers du kan velge, du kan også trykke på dem for å få mer informasjon. --- Jeg blir mest sannsynlig å velge Destruction, aldri likt de gode, selv om jeg spilte Alliance i WoW. Må få litt mer forandring denne gangen. Siden jeg for det meste spiller en support class i MMO's så blir jeg nok å kjøre på med dps, enten ranged eller melee for litt forandring. Valget står mellom: Dark Elf Sorceress: En mage/warlock glass cannon blanding som bruker kraftig magi som også kan skade henne. Dark Elf Witch Elf: Vanlig rogue glass cannon med daggers/poision. Derimot så har jeg også lyst til å prøve ut "Dark Elf Disciple of Khaine" som er en support class, men som er melee og bruker skaden man tar fra fienden og bruker den mot han, en spennende class som vi ikke har fått se noe av ingame, hvertfall det jeg kan huske. What about you? Endret 15. januar 2008 av Bruktbilen
Necromancer911 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Blir nok order på meg, dverger er bare så kule. Kommer nok til å prøve flesteparten av klassene, men de jeg skal spille mest er: Dwarf: Engineer eller Runepriest High Elf: Swordmaster eller den som ikke er annonsert, får vente å se The Empire: Witch Hunter eller Warrior Priest Men må innrømme at mange på Destruction sida ser spennende ut. Så vi får bare vente å se.
teks Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Vært så heldig at jeg har fått spilt beta, noe som gjør valget litt enklere. At det skulle bli destruction på meg har vært klart hele veien, nå står det mellom disse: Healer - Greenskin Shaman Dps - Greenskin Choppa Tank - Dark Elf Black Guard Ingen av destruction ranged dps classene har falt i smak så langt. Mye avhenger av hva de jeg skal spille med velger, slik at vi utfyller hverandre.
PoWerFeeD Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Jeg vil helst på den siden som blir minst populated, vil tro det blir Order når vi snakker om WAR. Så vil jeg helt ha en class som ikke alle spiller. Så om jeg skulle valgt etter det vil jeg nok falt på The Empire - Warrior Preist Dwarf - Runepreist Men om jeg skulle valgt etter hvilken som ser stiligt ut ville det blitt Chaos - Zealot Chaos - Marauder Gleder meg utrolig til dette spillet.. Virker som utviklerene tar betatesterene utrolig seriøst.. Synd det ikke kommer får sent 2008.
Bruktbilen Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Skrevet 16. januar 2008 Fant ut at jeg blir å gå for en Dark Elf Sorc, kan bli ganske bra hvis classen får support når den nuker, og hvis det ikke er noen som kan heale så blir det enten stødig dps, eller så kan jeg ta risken å drepe fienden før jeg dør. Spennende
Xifi Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 High elf swordmaster blir vel den første jeg skal lage.
DNA Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Er litt usikker på om jeg skal spille AoC eller War for tiden. Hvis jeg skal spille War blir det nok en Chaos Magus pga debuffs, dots, damage, instant damage, stunns, buffs og kule farger. Ser ut som en klasse hvor man trenger mye skills istdet for å bare pøse på med damage. Endret 3. mars 2008 av DNA
Syv Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har ikke sett noen virkelig gode videoer med dybde av dette spillet enda. Er ikke det litt rart?
Zappy Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har ikke sett noen virkelig gode videoer med dybde av dette spillet enda. Er ikke det litt rart? De har gitt ut usedvanlig mye info om spillet. Videoer med dybde? Hva er du ute etter? Jeg kommer nok til å spille en heavy tank. Er som oftest en utfordrende rolle. Hvilken rase\faction kommer jeg til å velge utifra hvilken side som blir minst befolket.
Jext Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Mulig jeg kommer til å bli en Goblin Shaman. Må si det også er veldig fristende med Black Orc og Chaos Chosen, men vi får se om det blir tank eller healer.
latslask Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 jeg kjører Darkelf sorcerer rett og slett fordi de ser sikkelig stileige ut, og at hele konseptet med class'en er geinialt.(jeg tenker da på dark magic konseptet) Desuten er det slik at de gode alltid vinner til slutt, men de onde har det artigst på veien.
teks Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Er det månedsbetaling på dette spillet? Ja, det blir det i retail. Endret 3. mars 2008 av teks
OscarWoHA Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Greenskin Shaman frister foreløpig. Har riktignok aldri testet spillet.
ME-0nly Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg blir nok en Dwarf Engineer Noen som har funnet seg en guild?
Bruktbilen Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Skrevet 13. mars 2008 Nei, blir nok dra inn i spillet bare for å lvle opp og utforske i mitt eget tempo, så joiner jeg en guild på veien. Forresten så blir jeg å velge en Squig Herder heller, blitt helt hektet på dem!
Hatemaker Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Kommer nok til å spille dps eller tank, til nå ser det ut som om Witch Hunter er det riktige valget. =) Er mange kule classes så er ikke så lett å velge. O.o
Xifi Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Tenkt litt mer, og blir vel High elf swordmaster og Goblin/greenskin shaman med det første ...
gamehunter Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 blir å spille destruction som fører til chaos aller først en chaos choisen å så en magus.deretter blir jeg å lage forskjellige dark elves
Zappy Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Nå som Collectors Edition har kommet, er det noen som kan si meg hvor jeg bør bestille det her til Norge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå