dysfunctional Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 (endret) Var ett mareritt på Khadgar når jeg spilte der. Ja, var helt forferdelig der. Spiller på på Twilights Hammer, har sett lite av Dirge-spam der. Edit: Screenshot Endret 24. januar 2008 av Håks
tflovik Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Er med i en guild med en alt jeg har og i går begynte en i Guilden å spamme [Dirge] i Guild chat, han fikk beskjed av flere(inklusive meg) om å gi seg og til slutt ga han seg med det. Hvis han gjør det flere ganger kommer jeg til å si en gang til og så forlater jeg Guilden. Utrulig irriterende med spammere.
pax1 Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Forferdelig mye på Hellscream også. Tydelig at fjortiser ikke har nok hjemmelekser
Phyx Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Heldigvis så har den verste [Dirge]ingen gitt seg på Silvermoon nå.
wwwerner Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har aldri merket dette på Doomhammer, (pleier ikke være på trade med mindre jeg skal selge noe da...) men har merket mye av det på andre servere. "omg [Dirge]!" "stop the [Dirge]ing or i will [Dirge] you!!1" Hva er så spessielt med Dirge?
Crispin Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Dette fenomenet har jeg visst gått glipp av, har aldri sett det på defias brotherhood. Synes det var litt små morsomt, men det er sikkert kun i maks 1 minutt før det blir irriterende. \
ph10m Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Dette skjer også, som med mange andre på Vek'nilash (Horde). Det har tatt av de siste ukene, fatter ikke humoren..;P
Pokero Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Doomhammer horde. Dirge FTL, lange flamewars med spamming av "lol dirge me" og "shut the fuck up". Det er umulig å finne PUGs siden den eneste løsningen på dirge-idiotiet er å forlate trade channel. The idiots win and loose again. Selvfølgelig er det de hjerneløse som både spammer og som senere trenger PUGs men lurer på hvorfor så få spillerne leser trade channel. :!: Jeg så forresten en halvmorsom før jeg forlot trade: "My name is [Thunder], [Deep Thunder]". Bare sånn at du vet det så er ikke Trade channel der for å lete etter pugs. Jeg pleier som regel reporte+ignore alle som misbruker channels. Skal du være så jævlig morsom kan du jo ta det i guild chat
Vaenas Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 På Twisting nether var det en god stund, men der tok GMene et tiltak mot det ved å kicke alle som skrev det og sånn ble det fjernet utenom et par ganger da GMene var av, da ble det report. hehe skulle få svi nå ja...
JoeDohn Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Før var det Foror's Compendium of Dragonslaying som var det helt store. Det som er underholdende med det er jo at folk går i vinkel over at noen spammer noe i en chat. Pass på blodtrykket liksom. Jeg har langt større problemer med folk som har klart å levle chars til 70 uten å kunne spille (siden det tross alt er et spill som legger opp til samhandling).
Zenithia Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 På Twisting nether var det en god stund, men der tok GMene et tiltak mot det ved å kicke alle som skrev det og sånn ble det fjernet utenom et par ganger da GMene var av, da ble det report. hehe skulle få svi nå ja... Helt borte er det nå ikke, senest igår holdt idiotene på.. Selv etter flere mnd borte fra wow grunnet jobb tok det ikke mange minuttene før det ble logout. Trist å se at enkelte skapninger har så ufattelig lite mellom øyra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå