mwn Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 helt enig, makan til übernerder skal du lete lenge etter. Dirge!!! LOL ROFL!!! jævlig morsomt i grunn. En annen farsott er folk som sier "palas cant tank" så er det alltid noen som tar det seriøst så det blir full flaming, latterlige folk hele gjengen.
Instict Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Mazrigos har de mast om [Warden Staff] i noen mnder. Litt kjedelig egentlig, for ignore lista til blizz er altfor lita.
Black&White Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Er vel litt [Dirge] spam på Boulderfist også, men det går mest i [big Bad Wol's Paw] Selv synes jeg det er morsomt til tider, da det er mest på kvelden det foregår og man er gjerne litt overtrøtt da. Synd for de som prøver å selge eller kjøpe stuff. Og for de andre som irriterer seg over det, så er jo bare å leave trade hvis du ikke skal selge eller kjøpe noe. Er forresten et Fransk metal band som heter Dirge.. vet ikke om det har no med det her å gjøre.
Dwagon Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 hadde for en stunn siden en addon som autoignorerte alle bestemte som sa egendefinerte nøkkelord... pretbc that is :/ Hadde vært koselig om noen hadde noe lignende nå. Er møkkalei all form før unødvendig fjas i trade, det har man /1 i barrens til >_>
PSV Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 (endret) På Aszune Alliance er det forresten [Warglaive of Azzinoth] det går i om dette er noe folk er interresert i. Endret 14. januar 2008 av PSV
Venerable Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Skrevet 14. januar 2008 Er forresten et Fransk metal band som heter Dirge.. vet ikke om det har no med det her å gjøre. Og en av de tidligere trommisene i Gorgoroth heter Dirge Rep, som er det eneste jeg har bidratt med i spammen. På Aszune Alliance er det forresten [Warglaive of Azzinoth] det går i om dette er noe folk er interresert i. Er litt morsomt å se hvor langt det hele har utviklet seg
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 På Kazzak er det Krol Blade som gjelder. Har vært sånn lenge der. Vært sånn sia ei stund før TBC. Var med i Lithium og trur det var de som starta med det
Kimelimm Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Velkommen til Sylvanas, du. QFTW! Spammer jo [Dirge] i /1 i orgrimmar, og /2 ellers... Kanskje flere steder en Orgri og...
Tuffey Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 vært populært å spamme våpnene [Thunder][Fury] istede for thunderfury i det siste:p
Bredoc Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Kan ikke fatte hva som er morsomt å spamme et item i trade eller general. Er glad for at det ikke er mye av sånt på serveren jeg spiller. Ser på sånt som ren iritasjon om jeg skal bruke trade til noe.
Leviath Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Har vært en del dirge på Ragnaros (horde) i det siste. Når dette har blitt kombinert med spam fra goldsellers er det nærmest uutholdelig. Og jeg har alltid /2 oppe i tilfelle det kommer noen gode tilbud eller for å kartlegge seriøse enchanters, jewelcrafters osv. Det er ingen i guildet mitt som skjønner hvorfor det er morsomt, men det kan kanskje forklares med at vi har en snittalder på 20+
samebob Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Kanskje fordi noen faktisk har lyst til å se hva som kjøpes/selges, i stedet for unger som banker den gode gamle hesten til fillebiter? Kjøping og selging har man AH for, enchants har man guildchat for. Slå opp i ordbok på trade du. Alle har ikke en guild, og man har butikker for å kjøpe omo vaskepulver, betyr ikke at de ikke skal få lov til å reklamere for sitt produkt. Jeg kan kjønne at noen syns "Silence or I'll [Dirge] youre ass" osv osv, til en viss grad, men blade of wizardry? i hvilken sammenheng brukes den?
Nemistwh Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Twilights Hammer aliance side = The Lobotomizer Beste foreløpig er: Trade: J.K rowlings new book is gonna be named Harry Potter and [The Lobotomizer].
Misantropen Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 På Ravencrest horde side er det Thunderfury det går i. Kazzak, Horde - så er det Krol Blade som spammes tidt og ofte i trade...
Skagen Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Et par innlegg med personangrep er fjernet, og advarsler utdeles. Jeg minner om retningslinjene #1 og #2. Tilbake til trådens tema nå, folkens. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Vær så snill og bekreft/avkreft følgende teori, som jeg observerte på Sylvanas for en tid tilbake: En fyr linka en Dirge med healing enchant (hvilket er utrolig fjollete) som han ville selge. Det førte til at en haug med folk begynte å link Dirge i Tradechatten. Ting som "My name is Bond, Dirge Bond" osv. var vanlig. Men etter et par dager hadde Dirge-spammen ikke stoppet, bare at noen hadde funnet en link uten enchant som de spammet, og da føler jeg at humoren er borte. Someone, please enlighten me.
Korka Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 En kamerat av meg skreiv denne "Oops, I [Dirge]'d again"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå