Gå til innhold

Haunted på Discovery


Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke akkurat på spøkelser, men Haunted på Discovery har fått meg til å lure. Discovery er jo en seriøs kanal (ikke TV Norge akkurat) og jeg forventer at programmene deres er litt mer faktabaserte enn Åndenes Makt. Kan dere bekrefte at dette programmet er seriøst og at spøkelser dermed mest sannsynlig finnes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heller tvilsomt..

 

Selv om Discovery Channel er mer eller mindre en seriøs kanal, så er de fortsatt ute etter å tjene penger, og det er nok av personer som tror på dette, i tillegg til at det er et program som er billig å produsere. På grunnlag av dette kan de tjene mye på et slikt program, og jeg tror at det er derfor de programmene finnes :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde også den innstillingen av at discovery var såpass seriøst og vitenskapsorientert (hvis jeg kan si det) at der burde være en viss grad av sannhet i disse episodene. Skal innrømme at de er spennende, men har ingen tro på at det er sannhet i det. Lukter litt fantasi av de av og til... Noen som har grunn til å tro at hendelsene har skjedd i virkeligheten?

Lenke til kommentar

Som flere andre har sagt, jeg holdt også Discovery Channel for å være "god fisk"; en spennende kanal med vitenskapelige og interessante programmer. Men etter at jeg så nettopp det der spøkelsesfaenskapet en gang, mistet kanalen all kredibilitet for mitt vedkommende.

 

Orker ikke engang å se de ellers så kjekke krigsdokumentarene som går om natten, fordi den ekle Discovery-logoen er oppi hjørnet og minner meg konstant på det jeg oppfattet som et svik.

Endret av atrax
Lenke til kommentar

Vell, nå er det jo ikke sånn at de igjen gir det som sies og presanteres i serien som fakta, men heller bare forteller og rekonsturer historier til mennesker som de tilsynelatende har opplevd. Man skal være rimelig blåst for å ta det her for god fisk, når ikke engang filmskaperne prøver å framstille det som sant.

 

Eg ser heller ikke at programme skal ødelegge kredibilitet til Discovery, da de som sagt, ikke presantere det som kjem fram i programme som sant.

Endret av Rugboy
Lenke til kommentar

Hvis biologiprofessoren trekker fram intelligent design som et alternativ til evolusjonsteorien, faller han sterkt i kurs. Han kan være så brilliant han bare vil, men et slikt overtramp er utilgivelig.

 

Discovery Channel kan derimot få ny ledelse som går ut i media og beklager rotet som den tullete forrige ledelsen stelte i stand. Inntil da styrer jeg min begeistring for den tidligere så spennende kanalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...