Gå til innhold

Blizzard slår ned på botting/afk-leeching i BGs.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Veldig godt tiltak av Blizz :)

Dette kom vel samtidig også:

To help improve the quality of play in Battlegrounds we have applied a Hotfix that significantly reduces the number of AFK reports needed to mark a player as inactive and prevent them from gaining Battleground Marks and Honor Points.

For information on how to do complete an AFK report, please see the “AFK Reporting” section here: http://www.worldofwarcraft.com/pvp/battlegrounds/info.html

Also, our In-Game Support Department is regularly checking for inactive players and they will be issuing disciplinary measures for those found violating our policies.

:D

Endret av Dev-
Videoannonse
Annonse
Skrevet
regner med at de bare de som eventuelt gjør det fra nå av?

hadde vært latterlig om de jeg kjenner som botta seg til full epic før season 3 bare mista

alt though.... :D

Jeg håper så inderlig, og av hele mitt hjerte, at de du kjenner ikke bare mister gearet sitt, men også får karakterene slettet og kontoen permanent sperret.

Skrevet

Bra det her hvis det funker :) Blir vel til at jeg også slutter hvis horde folkene på cyclone faktisk begynner å delta igjenn. Trur det var 20+ med 1x mark og EN med 1x mark i postkassa mi denne morgenen

Men det blir vanskelig å ta oss som glider hvis de bare ser på de som er merka inactive/ lite HK forresten... Iløpet av et par uker nå har jeg fått full gladiator s1 og har honoren klar for vindiator som jeg kjøper når jeg har bestemt meg for hvem av dem jeg tar. Er oppe i 8k HK glided og har sett at jeg har fått en del blows mens jeg har finni på noe annet.

Bare å finne lysten til å queste så jeg dinger 70 nå da...

Skrevet

Såvidt jeg kan skjønne, er det 2 ulike holdingsgrupper i denne saken:

- de som afker/boter, de er negative til dette og prøver å forsvare sine egne handlinger

- de som begynner å bli mektig lei av dette fenomenet, og applauderer Blizzard for å faktisk forsøke å gjøre noe

Jeg klarer ikke å se annet enn positivt på dette, så lenge de følger opp ord med handling! Get rid of the scum! Det må være flaut å vite at man jukser i et mmorpg spill! :)

Skrevet

Tror jeg er midt på, å kreve 100% full fokus under BG er ikke helt sånn jeg vil ha det. Tror jeg har leecha meg til minst 10% av honoren min etter TBC. (Av totalt 210k tror jeg at jeg regna meg frem til her en dag.)

6600 kills - 210000 honor høres da noen lunde greit ut vel?

Botting er helt latterlig dog og noe jeg overhodet ikke støtter.

Skrevet

Jeg ler meg i hjel når jeg hører om den første som blir kicket fra et guild som han joinet i fult s1/veteran/vindicator gear møter opp i grønt og blått en vakker dag =)

Det er nok ikke fargen på gearet ditt som forteller hvor bra spiller du er.

Har grusa full pvp epic nabbs med 68 locken min som jeg bruker til herb/alch. bare =)

Skrevet (endret)
Jeg ler meg i hjel når jeg hører om den første som blir kicket fra et guild som han joinet i fult s1/veteran/vindicator gear møter opp i grønt og blått en vakker dag =)

Har grusa full pvp epic nabbs med 68 locken min som jeg bruker til herb/alch. bare =)

Endret av Smeagoldfish
Skrevet

Hvordan kan dette være strålende?

Jo mindre HP de får jo mere leecher de, er bare latterlig system spør du meg.

Å bli kastet ut av AV (hvor alle leechers er som ofest) hadde vært best løsning for dette.

Skrevet

Feil trykklegging.

Skrevet

Å bli kastet ut av AV (hvor alle leechers er som ofest) hadde vært best løsning for dette.

Så du tror folk gidder å fortsette elechinga selvom de mister gearet sitt og HHP?

Skrevet

Så du tror folk gidder å fortsette elechinga selvom de mister gearet sitt og HHP?

Og du tror virkelig at Blizzard klarer å stoppe leechers med dette? Neh, bare å lage mer avansert script.

Men personlig håper jeg virkelig på at dette funker som det skal da, eller litt bedre i alle fall.

Skrevet

Litt trist, jeg vurderte faktisk å botte nå.

Har gjort så vanvittig mye pvp, og alene med presten min (før det nye honour-systemet i 2006) samlet jeg da opp 20.000 kills bare i AV.. for ingenting.

I den senere did har jeg gjort dødsmye BG'er av diverse slag, og i praksis hjulpet andre bottere med å få "gratis" utstyr.

Levler en druid for tiden, og orker ikke tanken på flere måneder med arbeid igjen, og vips, selvsagt forsvinner muligheten når jeg vurderer den.

Jaja, skitt au, jeg skal nok komme på noe lurt for å få det som jeg vil.

Skrevet

Jeg trudde det var alment kjent at det å bruke bots er noe lavt og simpelt. Noe de som gjør aldri sier til andre pga skammen. Jeg blir helt sjokkert å se at det er flere her som sier de bruker bots, og som til og med virker stolte av det!

Det å botte er garantert det laveste man kan gjøre i WoW. Jeg skjønner ikke hvordan dere kan sitte å rettferdigjøre det slik som dere gjør. Dere burde skamme dere hele gjengen! Jeg håper dere blir bannet alle som èn. Jeg har ingenting til overs for folk som er nødt til å JUKSE i onlinespill.

Rett og slett patetisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...