Gå til innhold

Lommemannen endelig tatt! Ingen offentliggjøring av navn eller bilde i tråden tillatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Feiret seg selv med to overgrep på egen 50-årsdag

Media er i alle fall med på å ødelegge for denne mannen.

Det kunne ha vært en stille pågripelse med dom og vi hadde kun lest

mann i 50 åra dømt i 1 mnd for å ha missbrukt 400 barn

 

Nå sto folk og filmet lenge før han ble arestert.

Lenke til kommentar
Personen som har blitt diskutert i denne tråden har med sikkerhet blitt knyttet opp mot minst fem saker, blant annet en sak som går under samleie. Hvorvidt han har lurt de 300 andre bryr meg pent lite, grisegutter som nevnte person får seg som regel et herlig opphold i fengsel.
Tror nok forholdene i norske fengsler er relativt snille sammenlignet med eks. amerikanske, men det er ingen tvil om at pedofile overgripere befinner seg på bunnen av den kriminelle rangstigen. Jan Helge Andersen, en av de dømte i Baneheiasaken, ba eks. om isolat i begynnelsen av sin soning.
Lenke til kommentar

Isolat med manualer.

Trur det er på gata han vil få problemer om en mnd når han er fri.

Folk har jo allerede sendt rundt bilder av bilen hans som skal knuses.

 

Litt synd om myndighetene selger denne bilen pga erstattingspenger og en uskyldig finner bilen sin opp ned en morran.

Endret av War
Lenke til kommentar
Norge er jo veldig restriktivt med opplysninger om det meste.

 

To eksempler:

 

1. Full studine påkjørt i Australia, ikke navn oppgitt i norge, men står i australske nettaviser.

 

2. Saken om norsk kvinne som uriktig beskyldte mange forskjellige britiske menn for voldtekt og sendte flere i fengsel: Ikke et bilde eller navn i norske aviser, men begge deler i The Mirror. Til og med norske menn hadde havnet i fengsel tidligere, og alt var bare svindel og lytstløgner.

 

 

 

Hva skjedde med den sosiale kontrollen som fantes før? På bygdene og i lokalsamfunnene der alle visste hvem som var hvem.

 

Da de sjuskete småsvindlerne fikk juling av bygdas beste menn!

 

Nå må du huske at UK har andre lover enn Norge, samtidig som de britiske tabloidavisene gir en god faen i lover og regler dersom det er en stor sak.

Lenke til kommentar
Det var pent hus han lommemannen hadde da.
Jeg synes virkelig at Se & hør bør lage en hjemme hos-reportasje med mannen neste uke. Sikker på at Politiet går med på det :!:
Synes seriøst at når netavisene gir ut så mye info at det tok meg to minutter å finne huset hans så nytter det ikke å si at de ikke vil gi ut navnet av hensyn til personvern. Nå kan de like gjerne offentliggjøre navnet også. Er liksom ikke noen hemmelighet lenger....

 

Jeg kan ikke si at jeg bryr meg så mye om navnet egentlig, men tenkte jeg skulle se hvor lang tid det ville ta å finne navnet med de opplysningene som lå ut og jeg fant det som sagt på to minutter...

Lenke til kommentar

Aldeles ikke, men de har gått ut med informasjon de ikke burde. Spesifikke tall rundt inntekt, formue, hans engasjement i det lokale motorsportmiljøet samt å utpeke han som en av to eiere av en spesiell sportsbil i Norge gjør at det er bare én eneste stor spøk å ikke røpe navnet med det samme.

 

Tipper det kommer til å bli mye kritikk av media i ettertid. Spørs om vi ikke får se et selvmord i fengsel når det går opp for han hva som har skjedd også.

Lenke til kommentar
Spørs om vi ikke får se et selvmord i fengsel når det går opp for han hva som har skjedd også.
Kasnkje slemt sagt, men jeg hadde ikke blitt lei meg

Nei, han må ikke få lov til å ta den enkle veien ut av problemene har har skaffet seg selv og 300 andre. Om ti år er han ute igjen, men da har barna blitt store og sterke. Ikke glemmer de mannen heller.

 

Staff fornekter seg ikke:

Han er også siktet for det man kaller oralsex ved noen anledninger. Heller ikke det er, etter min oppfatning, noe å gjøre veldig mye vesen ut av, sier Staff
Endret av Millmax
Lenke til kommentar

Det også er vel en spissformulering for Staff sin del, og det kan gjerne være tatt ut av kontekst. Selvfølgelig er tvangselementet der om det viser seg at mannen tvang de til å utføre oralsex på seg, men satt opp mot analsex der den fysiske smerten fungerer som et mentalt bokmerke for den psykiske smerten i all fremtid er det en bagatell.

Lenke til kommentar
Tror nok forholdene i norske fengsler er relativt snille sammenlignet med eks. amerikanske, men det er ingen tvil om at pedofile overgripere befinner seg på bunnen av den kriminelle rangstigen.

Jo, dei er nok nesten like ille somme plassar. Det fortalte i alle fall kjørelæraren min som tidlegare har vore militærpoliti og fengselspoliti.

Lenke til kommentar

Det går vel ikke lang tid før en eller annen familiefar, ruset på farsinstinkt, bestemmer seg for å sette fyr på Lommeverkstedet eller Lommeboligen, eller eventuelt utøve vold mot Lommekonen. Når det skjer kan du, medlem av lynsjemobben, sitte der og tenke over hva du har vært med på.

Lenke til kommentar
Tror nok forholdene i norske fengsler er relativt snille sammenlignet med eks. amerikanske, men det er ingen tvil om at pedofile overgripere befinner seg på bunnen av den kriminelle rangstigen.

Jo, dei er nok nesten like ille somme plassar. Det fortalte i alle fall kjørelæraren min som tidlegare har vore militærpoliti og fengselspoliti.

Det er vel liten tvil om at soningsforholdene i Norge ikke kan sammenlignes med flere andre land. Vold, overgrep og drap på innsatte forekommer i mye større grad i eks. amerikanske fengsler.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Tror nok forholdene i norske fengsler er relativt snille sammenlignet med eks. amerikanske, men det er ingen tvil om at pedofile overgripere befinner seg på bunnen av den kriminelle rangstigen.

Jo, dei er nok nesten like ille somme plassar. Det fortalte i alle fall kjørelæraren min som tidlegare har vore militærpoliti og fengselspoliti.

Det er vel liten tvil om at soningsforholdene i Norge ikke kan sammenlignes med flere andre land. Vold, overgrep og drap på innsatte forekommer i mye større grad i eks. amerikanske fengsler.

 

 

Hvorfor er det liten tvil? Har du forsøkt det??

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...