Gå til innhold

Hvor mye trener dere ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
7 ganger kan være mye ja, men så varier jo dette veldig med hva slags trening det er snakk om.

 

Husk at restitusjon er en vital faktor. :)

 

7 dager er for mye egentlig ... jeg trente det tidligere... - og obs. Jeg ble oftere syk enn jeg blir nå..... Jeg fikk kyssesyken, vannkopper og var konstant forkjølet nesten.. Nå er jeg alltid frisk så og si, og det går år før jeg blir forkjølet...

 

Så for mye trening tærer nok på kroppen og helsa også.... Men litt trening er nok sunt. Og det spørs vel mengden og intensiteten...

Lenke til kommentar
3 ganger her..

er litt slapp så gidder ikke alt for mye, bare for og folde meg tynn og i form.

er det dyrt å kjøpe seg noe trimapparater.... Trimsykkel koster ihvertfall bare 1999 , eller noe av og til..... Men tredjemølle er vel langt dyrere.......

Jeg skulle jo også gått på helsestudio, men liker litt å gjøre som jeg vil , trene når jeg vil,.... osv....Jeg er litt sånn egenrådig der.... :)

 

Hadde jeg ikke trent tidligere, så mye, så hadde jeg ikke vært så slank som i dag... Da hadde jeg vært rund sikkert..... Jeg var rundere tidligere, men har blitt ganske slank..... Nå er jeg passelig , men før var jeg ikke feit , ikke lubben heller men litt rundere i fasongene.....

Lenke til kommentar

I Løpet av en 8-dagers periode:

5 ganger styrke

3 ganger kondisjon

 

Så starter syklusen igjen.

F.eks. kan en 8-dagers se sånn ut:

dag 1: Jogging

dag 2: Styrks, Bryst/Triceps

dag 3: Jogging

dag 4: Styrke, Biceps/Rygg/Skuldre

dag 5: Jogging

dag 6: Styrke, Bryst/Triceps

dag 7: Styrke, Bein

dag 8: Styrke, Biceps/Rygg/Skuldre

Endret av Elgvenn2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...