Gå til innhold

"Terroriseres" av 1985/Inpoc!


Anbefalte innlegg

Ok, nå er jeg drittlei og føler for å lette på raseriet med å skrive et innlegg her!

Jeg har vært medlem av Inpoc i noen år,og har jo da godtatt å få meldinger fra dem en gang i blant, siden det ikke har kostet meg noe. Men så, litt før halv fem i dag kom det en melding inn på telefonen min fra Inpoc, der det stod; "Ønsker du å få optimalt ut av videregående? Da bør du sjekke ut Sonans Videregående. Les mer om oss på linken under: http://sonansvg.waphost.no". Ok, greit nok det tenkte jeg og glemte meldingen, men det var visst kun i et minutt jeg fikk glemme den, for siden 16:24 har det kommet en slik melding i minuttet, så alt i alt, jeg har fått tjue slike meldinger, femten av dem etter at jeg valgte å sende en "Ureg" til Inpoc/1985 siden jeg tenkte da at da slapp jeg disse meldingene. Men NEIDA, de har fortsatt flommet inn, en i minuttet helt siden jeg meldte meg ut.

Så hva faen feiler det Inpoc/1985? Har den automatiske SMS-boten deres klikket helt? Eller har de bare bestemt seg for å plage meg?

 

Og som om ikke det var nok, kunderservicen deres er kun oppe 9-15 på hverdager, så det er umulig for meg å si i fra til dem. Så hva skal jeg gjøre? Tolerere å få en melding om noe jeg ikke er intrisert i hvert minutt frem til jeg kommer hjem fra skolen i morgen, rett før klokken 15? Jeg kan jo ikke skru av mobilen heller, for jeg har venner jeg kan få meldinger fra/skal sende meldinger til.

 

Helvette ta Inpoc! :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du ikke bare sende STOPP til 1985?

 

NEI! Det fungerer dårlig.

Jeg sliter også med sms-terroren fra Inpoc. Til stadighet tikker det inn sms om det ene og det andre fra dem. Jeg har sendt flere STOPP-meldinger mange ganger uten resultat. Det blir stille noen måneder, så sender de igjen. Det har vel blitt tatt opp på forumet her tidligere også.

En tanke som slo meg:

Jeg er ikke inpocmedlem, og har ikke vært det på flere år, men så vidt jeg vet, styrer vel Inpoc hele 1985? Samme folka i allefall?

Jeg har gjort det til en vane og sende nummersøk til 1985 (var vel vært tredje søk gratis tidligere). Kan det hende at man blir registrert i lista til Inpoc da? Sleipt i såfall.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hadde allerede sendt "Ureg" (som man sender for å melde seg ut i følge Inpoc.no) men det haglet jo fortsatt inn meldinger.

 

Men skal ringe dem/sende epost i morgen og skjelle dem ut litt eller i det minste si fra til dem.

 

jeg hadde det samme problemet, men tok kontakt med dem... og de beklaget det hele, og sa at det ikke var dems feil...

 

dagen etter, sendte de en meldin, hvor det sto det samme...

 

poenget mitt er: kontakt de som sender melding med en gang...

Lenke til kommentar

Jeg også meldte meg ut med stopp eller ureg eller hva nå enn koden var. Hjalp lite siden jeg sendte tlf til 1985...

Så jeg sendte de en over middels kvass mail om at nå var det faen meg nok dritt, ikke no mer tull fra dere nå.

 

Fikk en beklager så mye mail tilbake og etter det har jeg ikke hørt noe mer!

Så send de en mail så blir man kvitt dritten! :D

Lenke til kommentar

Jeg har ikke brukt inpoc de siste 2 årene så jeg avbestillt her for en kort stund tilbake. sendte STOPP til 1985 eller hva enn det er. Fikk beskjed om å sende STOPPr eller noe sånt(de tjener sikkert 3 kr ekstra) også fikk jeg melding tilbake om at alt var avbestillt, veldig greit når jeg gjorde det. Men hvis det ikke funker så har de vell et tlf nummer :)

Lenke til kommentar

jeg meldte meg inn en gang for mange mange år siden, mens jeg fortsatt var liten, og hadde da, og har siden hatt abonement.

av og til får jeg en melding, da går jeg inn på inpoc.no, for å prøve å finne ut hvordan jeg melder meg ut, men jeg finner ikke ut hvordan.

 

da tenker jeg, at jeg får vel logge meg inn først da, men det går visst ikke, for jeg har visstnok gjort en bestilling uten dekning (med abonement?!) og jeg får ikke logget inn før jeg har betalt.

så gidder jeg ikke mer, og glemmer saken til neste gang...

Lenke til kommentar

Det er bare en ting å gjøre. Fikk en av disse meldingene for en tid tilbake uten at jeg hadde bedt om å få noe slikt. Sjekket div. registre, bl.a. Brønnøysund og ringte folka som står bak virksomheten fredags kveld sånn rundt 2100 på kvelden, og bad dem gi f... - dog på en hyggelig måte :!: . Har ikke fått en skarve melding siden.

Lenke til kommentar

Jeg har et nummer jeg fikk i fjor høst. Siden da har jeg ikke brukt nummersøk via sms, eller brukt noen tjenester i det hele tatt som krever nummeret mitt. Likevel fikk jeg følgende melding i går:

Fra: 2100

24.01.2008 13:28

Kundeinfo! Grunnet tekniske problemer gir 2100 deg så mange nummeropplysningssøk du vil GRATIS i 1 måned på 2100. Hilsen Nummeropplysning på SMS 2100.

 

Det jeg reagerer på er at jeg aldri har brukt 2100 til å søke på nummer, og jeg hadde ikke en gang hørt om dette. Så jeg søkte litt på nettet, og fant ut at www.2100.no er det samme som www.folk.no, som er en nummeropplysningstjeneste. (Som jeg aldri har brukt)

 

Så etter å ha sjekket nøye på nettsiden finner jeg dette nederst:

Folk.no er en tjeneste fra ASPIRO i samarbeid med INPOC

Tilfeldigheter?

 

Jeg har for lengst reservert meg mot reklame i brønnøysundregisteret, og nummeret mitt har aldri blitt oppgitt til slike tjenester, så for meg virker dette som et lurt forsøk på å "svindle" til seg nye kunder, for hvis jeg velger å benytte meg av de "gratis" søkene, så blir jeg helt sikkert automatisk medlem, som igjen medfører flere reklame-sms. Gidder ikke prøve, men hadde ikke blitt overrasket om det skjedde. Nå har jeg bare fått denne ene meldingen, så om jeg ikke får flere gjør jeg ingenting med saken.

 

Flere som har fått denne meldingen forresten? Min bror fikk en identisk melding i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hadde allerede sendt "Ureg" (som man sender for å melde seg ut i følge Inpoc.no) men det haglet jo fortsatt inn meldinger.

 

Men skal ringe dem/sende epost i morgen og skjelle dem ut litt eller i det minste si fra til dem.

 

Jeg hadde samme problem. Jeg gadd ikke mere. Jeg hadde sendt ureg også. Bytta nr til slutt. Fikk ett som var enklere enn før også

Lenke til kommentar
Jeg har et nummer jeg fikk i fjor høst. Siden da har jeg ikke brukt nummersøk via sms, eller brukt noen tjenester i det hele tatt som krever nummeret mitt. Likevel fikk jeg følgende melding i går:

Fra: 2100

24.01.2008 13:28

Kundeinfo! Grunnet tekniske problemer gir 2100 deg så mange nummeropplysningssøk du vil GRATIS i 1 måned på 2100. Hilsen Nummeropplysning på SMS 2100.

 

Det jeg reagerer på er at jeg aldri har brukt 2100 til å søke på nummer, og jeg hadde ikke en gang hørt om dette. Så jeg søkte litt på nettet, og fant ut at www.2100.no er det samme som www.folk.no, som er en nummeropplysningstjeneste. (Som jeg aldri har brukt)

 

Så etter å ha sjekket nøye på nettsiden finner jeg dette nederst:

Folk.no er en tjeneste fra ASPIRO i samarbeid med INPOC

Tilfeldigheter?

 

Jeg har for lengst reservert meg mot reklame i brønnøysundregisteret, og nummeret mitt har aldri blitt oppgitt til slike tjenester, så for meg virker dette som et lurt forsøk på å "svindle" til seg nye kunder, for hvis jeg velger å benytte meg av de "gratis" søkene, så blir jeg helt sikkert automatisk medlem, som igjen medfører flere reklame-sms. Gidder ikke prøve, men hadde ikke blitt overrasket om det skjedde. Nå har jeg bare fått denne ene meldingen, så om jeg ikke får flere gjør jeg ingenting med saken.

 

Flere som har fått denne meldingen forresten? Min bror fikk en identisk melding i dag.

 

Fikk samme som deg, bare med hilsen TLF1985.

Som også er med Aspiro.

Har ellers , så vidt eg vett, aldri vært borti Inpoc heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...