Gå til innhold

"Terroriseres" av 1985/Inpoc!


Anbefalte innlegg

Jeg har et nummer jeg fikk i fjor høst. Siden da har jeg ikke brukt nummersøk via sms, eller brukt noen tjenester i det hele tatt som krever nummeret mitt. Likevel fikk jeg følgende melding i går:

Fra: 2100

24.01.2008 13:28

Kundeinfo! Grunnet tekniske problemer gir 2100 deg så mange nummeropplysningssøk du vil GRATIS i 1 måned på 2100. Hilsen Nummeropplysning på SMS 2100.

 

Det jeg reagerer på er at jeg aldri har brukt 2100 til å søke på nummer, og jeg hadde ikke en gang hørt om dette. Så jeg søkte litt på nettet, og fant ut at www.2100.no er det samme som www.folk.no, som er en nummeropplysningstjeneste. (Som jeg aldri har brukt)

 

Så etter å ha sjekket nøye på nettsiden finner jeg dette nederst:

Folk.no er en tjeneste fra ASPIRO i samarbeid med INPOC

Tilfeldigheter?

 

Jeg har for lengst reservert meg mot reklame i brønnøysundregisteret, og nummeret mitt har aldri blitt oppgitt til slike tjenester, så for meg virker dette som et lurt forsøk på å "svindle" til seg nye kunder, for hvis jeg velger å benytte meg av de "gratis" søkene, så blir jeg helt sikkert automatisk medlem, som igjen medfører flere reklame-sms. Gidder ikke prøve, men hadde ikke blitt overrasket om det skjedde. Nå har jeg bare fått denne ene meldingen, så om jeg ikke får flere gjør jeg ingenting med saken.

 

Flere som har fått denne meldingen forresten? Min bror fikk en identisk melding i dag.

 

Fikk samme som deg, bare med hilsen TLF1985.

Som også er med Aspiro.

Har ellers , så vidt eg vett, aldri vært borti Inpoc heller.

 

Jeg fikk også en slik melding i går, med avsender 1985, ja.

Har ALDRI benyttet tjenester derifra, eller noen andre, lignende tjenester..... :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, jeg og fikk den meldingen nå.

 

Jeg hadde et helvete med Inpoc for litt siden for å bli slettet fra Kunderegisteret dems. Det er heldigvis en god stund siden sist, men nå kom den.

 

NR mitt er sperret for reklame, jeg OVERHODE ikke kunde der mer, så dette er ikke kundeinfo, men reklame.

 

INPOC er et forbanna myggselskap. Alt jeg gjorde der var en ringetone for mange mange år siden. Det er så useriøst at det burde vært stengt på dagen!

 

Vi burde samle oss og "ta" sjefen på samme måte. Terroriseres på telefonen.

Endret av L O G I M A N
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nå ser det ut som om denne flommen endelig har stopper (huh) men er fortsatt sur på Inpoc, de må vel virkelig kunne kontrolere "spam-botene" sine?

 

Sendte for flere år siden stopp melding osv til dem. Så, tidligere i år eller når det var, fikk jeg spam sms om tilbud å vinne IDOL-finalebilletter to ganger etter hverandre... Ble ganske irritert og sendte nye stopp meldinger. Tror de virket denne gang kanskje....

Lenke til kommentar

Sendte "Stopp" til 1985, Fikk svar; "For å stoppen en varsling send til 1985: STOPP INPOCMC". Gjorde så. Fikk svar; "Inpoc mobile content medlemskapet ditt er avsluttet. For flere gode tilbud se osv osv".

 

Den meldingen skal lagres til eventuell senere bruk. Håper jeg ikke får behov for det da.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Sendte "Stopp" til 1985, Fikk svar; "For å stoppen en varsling send til 1985: STOPP INPOCMC". Gjorde så. Fikk svar; "Inpoc mobile content medlemskapet ditt er avsluttet. For flere gode tilbud se osv osv".

 

Den meldingen skal lagres til eventuell senere bruk. Håper jeg ikke får behov for det da.

 

Prøvde den,men funka ikke :(

Fikk til svar at "Gruppen INPOCMC eksisterer ikke.

 

 

EDIT:

Var " UREG " til 1985 som funket nå.

Prøvde denne på slutten av 2007,men var da ukjent for de da.

Dem har vel fått en del pepper for ar det var vanskelig å melde seg ut.

Endret av spaltcha
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk spam selv om jeg hadde fått kvittering på at jeg var meldt ut. Så tidligere denne måneden sendte jeg en mail til eier og til tips-mailen deres.

"Hei

Et utrolig godt tips til forbedring fra deres side er;

 

SØRG FOR AT DERE SLUTTER Å SENDE SPAM TIL DE SOM HAR MELDT SEG UT AV

SYSTEMET DERES.

 

Jeg meldte meg ut tidligere i år. Fikk bekreftende SMS fra Inpoc at jeg nå var meldt ut. Men fortsatt spammer dere meg. Sørg for at jeg slipper å gå videre med dette.

 

hilsen xxx

tlf xxx

"

 

Dette funket. Fikk 2 mail der de beklaget seg, og siden har jeg ikke hørt noe fra de.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...