Gå til innhold

Er Kreatin egenentlig så lurt?


Anbefalte innlegg

dere klikker helt bare fordi jeg er litt kritisk. Syns bare det sier mye i seg selv?

 

Når jeg snakket om hvitt pulver så forstår alle som har litt vett i skallen hva jeg mener.

 

En annen ting jeg merker er negativ med å bli så jævlig stor er at du blir ræva i balanse og slik. Se på en i klasse min haha.

Han skulle svømme så så det ut som en dupp som bare plasket rundt.

ser helt ærlig ingen positive ting med å ta kreatin

Morsomt å lese postene dine, du vet tydeligvis ikke hva du snakker om i det hele tatt.

Hva vet du om det positive ved kreatin? Når du tydeligvis ikke aner hva det er fornoe.

 

Er ganske mye forskjellig på Heroin og Kreatin.

Kreatin brukes av mange utøver, ikke bare kroppsbygning men sprintere for.eks.

 

Vis du absolutt ikke vil begynne med dette farlige pulvere som man kommer til å dø av om 50år, hvorfor poste her da?

Har bare dårlige erfaringer med det derfor. Fortell meg hva som er så bra med det da. O jeg blir stor, hva mer?

 

Eneste jeg vet om som har blitt ordentlig stor av kreatin stryker i 3 fag på skolen.

En annen som tok det har hengepupper hehe.

Fortell meg tre ting som er så bra med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste jeg vet om som har blitt ordentlig stor av kreatin stryker i 3 fag på skolen.

En annen som tok det har hengepupper hehe.

Fortell meg tre ting som er så bra med det.

Er vel omtrent en 3-5% vektøkning som er mulig, alt etter hvor mottakelig kroppen din er. Dette tilsvarer knappe 5 kg om du veier 100. At han stryker i 3 fag og har hengepupper har ingenting med kreatin å gjøre.

 

3 ting som er bra. Økt utholdenhet, økt styrke og økt volum.

 

www.treningsforum.no

www.Iform.no

 

les deg opp på emnet før du spør noe mer. For det er ingen vits for oss å forklare deg noe du ikke har basiskunnskaper på en gang.

Lenke til kommentar
dere klikker helt bare fordi jeg er litt kritisk. Syns bare det sier mye i seg selv?

 

Når jeg snakket om hvitt pulver så forstår alle som har litt vett i skallen hva jeg mener.

 

En annen ting jeg merker er negativ med å bli så jævlig stor er at du blir ræva i balanse og slik. Se på en i klasse min haha.

Han skulle svømme så så det ut som en dupp som bare plasket rundt.

ser helt ærlig ingen positive ting med å ta kreatin

Morsomt å lese postene dine, du vet tydeligvis ikke hva du snakker om i det hele tatt.

Hva vet du om det positive ved kreatin? Når du tydeligvis ikke aner hva det er fornoe.

 

Er ganske mye forskjellig på Heroin og Kreatin.

Kreatin brukes av mange utøver, ikke bare kroppsbygning men sprintere for.eks.

 

Vis du absolutt ikke vil begynne med dette farlige pulvere som man kommer til å dø av om 50år, hvorfor poste her da?

Har bare dårlige erfaringer med det derfor. Fortell meg hva som er så bra med det da. O jeg blir stor, hva mer?

 

Eneste jeg vet om som har blitt ordentlig stor av kreatin stryker i 3 fag på skolen.

En annen som tok det har hengepupper hehe.

Fortell meg tre ting som er så bra med det.

 

stakkars deg, stryker i 3 fag på skolen har ikke noe med kreatin å gjøre og ihvertfall ikke hengepupper..... uvitende.henger meg på den at du burde lese mer før du spør.....

Lenke til kommentar

Jeg ler høyt av trådstarters måte å f.eks formulere seg på. Det at en person som tar dette stoffet stryker i 3 fag har jo ingenting med Kreatin`s effekt på kroppen og gjøre. Når man atpåtil lager en tråd hvor man spør hva slags virkning dette har på kroppen, for så og ta av på "besservisser" fronten, og informere alle andre om hva som skjer og hvorfor man ikke må bruke "hvitt pulver" (jada, du mente kokain, vi har skjønt det. "Oppvokst på gata" Hihi.)

 

Uansett, mitt poeng her:

 

Når du ber om folks mening skal du hvertfall, i det minste, vise antydning til respekt ovenfor de som bruker tid på å svare deg på det du lurer på. Og ja, du har sikkert et badass image å ta vare på, men vær så snill...

 

(Dette er IKKE ment som et personangrep på Mrfluesikring! Heller en advarsel, slik at han kan gjenopprette og opprettholde en hyggelig tone ovenfor oss andre her på forumet.)

 

Beklager off-topic, denne gangen klarte jeg ikke og holde meg.

Lenke til kommentar

Hvis du tar medisin som gjør at du får større ører, hører du bedre da?

Akkurat samme med muskler, hvis de er større virker de bedre da?

 

Tar avstand fra kreatin fordi det er unaturlig.

 

Det at Hr.Fluesikring sier man bør ligge unna hvitt pulver, og folk svarer med at hvetemel er det samme.

 

Vokser kreatin i åkrene? og kan man høste det ved å kværne korn?

Jeg tar avstand fra kreatin fordi jeg ikke syns det er bra å tukle med kroppen ved å tilsette syntetiske stoffer.

Mer vet jeg ikke om dette, men jeg velger å støtte Fluesikring på noen punkter, selv om han er ganske aggressiv og noe useriøs!

Lenke til kommentar
Hvis du tar medisin som gjør at du får større ører, hører du bedre da?

Akkurat samme med muskler, hvis de er større virker de bedre da?

 

Tar avstand fra kreatin fordi det er unaturlig.

 

Det at Hr.Fluesikring sier man bør ligge unna hvitt pulver, og folk svarer med at hvetemel er det samme.

 

Vokser kreatin i åkrene? og kan man høste det ved å kværne korn?

Jeg tar avstand fra kreatin fordi jeg ikke syns det er bra å tukle med kroppen ved å tilsette syntetiske stoffer.

Mer vet jeg ikke om dette, men jeg velger å støtte Fluesikring på noen punkter, selv om han er ganske aggressiv og noe useriøs!

Store ører kan fange opp flere lydbølger, større muskler kan holde mer melkesyre++ :)

 

Forøvrig finner du kreatin i kjøtt å andre steder, spesielt reinkjøtt er en kilde for kreatin. Du er like uvitende som Fluesikring, derfor støtter du han. Du velger å fortsette med en ignorant holdning isteden for å tilegne deg kunnskap om emnet for så å utale deg. Isteden setter du de som tar kreatin i noe samme bås som de som tar dop, med å si at de tukler med kroppen. Det er akkurat slike som dere som gir liv til myter om Kreatin og tilskudd.

Lenke til kommentar

Du får nok ingen skader av kreatin. Kreatin er et naturlig stoff som man får i seg hver dag man spiser mat. Det som er med kreatin er det at noen har fulle kreatin lagre og derfor vil det ikke fungere på de, men de som ikke har fulle kreatin lagre i kroppen kan ta kreatin slik at de kan få fylt opp kreatin lagrene sine. Men du må huske på å få i deg nok væske i løpet av dagen når du bruker det. Hvis ikke så kan kroppen tørke ut. Du burde få i deg +-5 liter vann om dagen. Det er heller ikke mulig å ta en overdose eller bruke for mye kreatin siden kroppen klarer bare å ta opp så så mye kreatin i kroppen, resten går ut av kroppen igjen. Så å bruke for mye kreatin er bare sløsing.

Endret av kroner
Lenke til kommentar
Hvis du tar medisin som gjør at du får større ører, hører du bedre da?

Akkurat samme med muskler, hvis de er større virker de bedre da?

 

Tar avstand fra kreatin fordi det er unaturlig.

 

Det at Hr.Fluesikring sier man bør ligge unna hvitt pulver, og folk svarer med at hvetemel er det samme.

 

Vokser kreatin i åkrene? og kan man høste det ved å kværne korn?

Jeg tar avstand fra kreatin fordi jeg ikke syns det er bra å tukle med kroppen ved å tilsette syntetiske stoffer.

Mer vet jeg ikke om dette, men jeg velger å støtte Fluesikring på noen punkter, selv om han er ganske aggressiv og noe useriøs!

 

 

kreatin får du av kjøtt, så du spiser ikke kjøtt du heller da? siden det ikke kommer fra åkeren men no som kalles dyr?

 

å sammenligene hvitt pulver i sammenheng med kreatin er det dummeste jeg har hørt, tror du ikke helsedep. hadde gjort dette ulovelig hvis det var farlig, når du drar kretin under samme kam som f.eks kokain så er du så langt utpå jordet - åkeren om du vil, som du kan komme.

 

Så du tar ikke syntetiske stoffer? mye av maten du antakelivgis putter i det er tilsatt unaturlige stoffer... eller spiser du kun øko kanskje?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Grunnen til at han er så redd for kreatin er vel fordi det er syntetisk fremstilt. I dagens samfunn er jo det meste det, lik råtner ikke på grunn av alle e-stoffene i kroppen sies det. Likevel lever vi lengre enn før. Om man så skal ta avstand fra kreatin, så bør man i allefall ta avstand fra en rekke e-stoffer også og andre fremstilte varer for å bli tatt seriøst.

 

Kreatin er naturlig ja, men det blir fremstilt i labratorier. Alt i verden er egentlig naturlig siden det i utgangspunktet kommer fra naturen. Mye av det vi spiser i dag har tatt veien via noen kjemiske prosesser. Spiser du for eksempel salami så inneholder det E250 Natriumnitritt, noe man bør unngå siden det er kreftfremkallende. Likevel finner man dette estoffet i de fleste matvarer i dag. Jeg spiser det

 

Heroin kommer også fra naturen (opiumsplanten) via noen kjemiske prosesser. Ikke misforstå jeg sier ikke at heroin og kreatin er i samme bås. Men de blir begge fremstilt fra et naturprodukt og så til et stoff noe som kanskje skremmer trådstarter.

 

 

Jeg personlig tar ikke kreatin da jeg er heldig å ha masse proteinrik mat hjemme, som gjør at jeg ikke har behov for kosttilskudd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...