Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sammen med en blitz som du retter i taket så er det alt du trenger ja.

Jeg kommer til å bruke min 28-90 jallazoom nedblendet, sammen med blits i taket. Skal uansett blende ned for å få mye i fokus på sånne familiesnapshots. :)

Endret av Trondster
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God jul. Legg igjen kameraet når dere drar på middag. Husk at selv om dere er fotografer så skal dere ha tid til bare å kose dere også.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Da var siste ventendag over, og endelig har vi nådd den 24.

Riktig god jul til alle akamister! Forhåpentligvis ligger det noen harde pakker under treet som blir tatt med på fototreff og delt i bildetråden i tiden fremover og på nyåret.

Takk for et meget trivlig år, og forhåpentligvis blir det noe aktivitet her inne i romjulen etter noen rolige dager med familien og nytt glass.

God Jul! :xmas:

Endret av Krølle
Skrevet (endret)

Som Krølle sier: endelig har vi nådd den 24.

Håper alle akamister skåler med glassene sine imorgen, og kanskje pakker opp noe nytt glass!

God jul folkens! :xmas:

EDIT: Håper også noen i oslo får nytt glass eller hus, som de tar med på tur for å briefe litt. Alltid morro!

Endret av GENTorly
Skrevet

Nei-nei, det er i UK og USA og sånn, det.

I Norge får vi julestrømpe natt til julaften for at julaften ikke skal bli uutholdelig pga ventingen. :yes:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Julestrømpa som Julenissen (aka min mor) fylte i løpet av natten består som alltid av donald hefte, pondus hefte og mitt favorittgodteri. Da gjenstår det litt tradisjonelle tvprogrammer frem til kl 14 når det er grøtspising med familien, kirken kl |6 og selve julemiddagen med familie kl |8. I mellomtiden må jeg som alltid få plass til Mikkes jul i Andeby, og forhåpentligvis kommer og DigitalRev episode med Chase Jarvis og hans legokamera ut i dag. Blir en fin dag dette :)

EDIT: Hvorfor, hvorfor Kai?

Endret av Krølle
Gjest Slettet+3124
Skrevet

Jeg ønsker dere alle en riktig En God Jul!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...