Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sn00dig, jobber du på JP i Sandnes også?

 

Av og til visstnok.

Skal jobbe der mest lørdager, men har ikke jobbet der enda, hvordan det?

Bare lurte, synes jeg så en som var lik deg inni butikken igår. Jobbet du da?

 

Vis noen i/rundt Stavanger skal bestille fra USA en dag, så hiver jeg meg på vis det er mulig. Deler frakta, så sender dere eller jeg henter det. Har ikke Visa eller mastercard til å betale med.

Skal det om en uke eller så om du er interessert. Da får jeg visakort tror jeg. Skal snakke med banken på tirsdag. har blitt atten, så nettet blir min nye handleplass :p

 

Send meg en pm om du er interessert

Lenke til kommentar
...før jeg har nytt "hus i hus". (artig den :p)

Edit: Forresten er det en ting jeg har lurt på i det siste - hvorfor ser man så sinnsykt mange (noobs antkeligvis) som går rundt med solblenderen reversert? WTF? Hva er det disse folka tror de driver med?

Tja, det blir vel som å ha caps`n bakfram og da blir man plutselig mye kulere.

De er forut for sin tid og dagens pro folk er akterutseilt. Noob wins :)

Lenke til kommentar
...før jeg har nytt "hus i hus". (artig den :p)

Edit: Forresten er det en ting jeg har lurt på i det siste - hvorfor ser man så sinnsykt mange (noobs antkeligvis) som går rundt med solblenderen reversert? WTF? Hva er det disse folka tror de driver med?

Tja, det blir vel som å ha caps`n bakfram og da blir man plutselig mye kulere.

De er forut for sin tid og dagens pro folk er akterutseilt. Noob wins :)

 

Eller det er greit å ha den der for så å raskt snu den om det blir nødvendig. Kanskje noen syns det er greiere å bare snu den enn å legge den i ei veske?

Lenke til kommentar
Spot a camera without a white lens!

Jeg tar ikke utfordringen, siden jeg ikke har til hensikt å kaste bort ett eneste øyeblikk av livet mitt på å se fotball, men på ekte sportsarrangementer (dvs. Formel 1-løp) har det blitt vesentlig flere sorte objektiver i det siste.

Lenke til kommentar
Eller det er greit å ha den der for så å raskt snu den om det blir nødvendig. Kanskje noen syns det er greiere å bare snu den enn å legge den i ei veske?

 

Jeg har sjelden bruk for solblenderen, men det hender. Og om jeg legger den i en skuff/veske, blir den borte ila. slutten av dagen. Så jeg har den reversert - uten at jeg er 100% noob av den grunn :)

Lenke til kommentar
Da er det EM-finale.

 

Utfordring

 

Spot a camera without a white lens!

 

Så en! En fotograf som sitter nesten borte ved corner-flagget lengst fra TV-kameraene, til høyre, på langsida. :)

 

Ikke verst - flere som er F1-interessert her, ja. :)

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
Har kommet tilbake etter en 4 timers foto-tur på Kråkerøy og Hvaler.

 

Der bør man kunne få noen bra bilder på denne tida av året hvis været er OK, ja. :)

Ble ikke helt fornøyd. Varierende forhold, fra overskyet til klart - det var OK. Men broren min hadde ikke med seg 50-150mm-en sin, slik at jeg fikk testet den. Pluss at jeg tok med litt feil ojektiver (Er alltid greit med en normalzoom på nye lokasjoner...) Men det ble litt bilder, som dette:

 

 

1/1600, f/4.5, 22mm, ISO 100

 

Tom

Lenke til kommentar
Har kommet tilbake etter en 4 timers foto-tur på Kråkerøy og Hvaler.

 

Der bør man kunne få noen bra bilder på denne tida av året hvis været er OK, ja. :)

Ble ikke helt fornøyd. Varierende forhold, fra overskyet til klart - det var OK. Men broren min hadde ikke med seg 50-150mm-en sin, slik at jeg fikk testet den. Pluss at jeg tok med litt feil ojektiver (Er alltid greit med en normalzoom på nye lokasjoner...) Men det ble litt bilder, som dette:

 

 

1/1600, f/4.5, 22mm, ISO 100

 

Tom

Hva er gjordt i PS?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...