Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kameraet mitt står på M for multifunksjonhemmet.

JPStoney: Det er godt å høre at slik god kundebehandling blir belønnet.

Skrevet (endret)

Kameraet mitt står på 1 for bimmelim eller 2 for bommelom :)

Det var litt M9 snakk tidligere i tråden. Jeg har en drøm :p Når jeg gidder å ordne meg en jobb og slutter å leve av staten så skal jeg spare til en sånn. :!: Blir sikkert å ordne meg "poor-man's Leica" før den tid. Skal se hva Nikon kommer med før jeg handler. 3,5K for E-P1 frister veldig, men Sony 20mm f/2,8 er øverst på ønskelisten.

Endret av iKenneth
Skrevet

En syyyk drøm med tanke på at galskapen koster ca det samme som råeste fra NikCan osv, og ikke ser det dyrt ut heller, men mer som noe man fant på loftet hos onkel Ole Johnny Johnny.

• Liker 1
Skrevet

I kveld er jeg på nett med helt fersk fibertilkobling. :new_woot:

Og i morgen skal jeg ringe telenor og si opp ADSL'en som misfornøyd kunde. Forhåpentligvis vil jeg aldri mer høre forklaringer som: "lange linjestrekk til sentralen gir deg ustabilt nett, men vi KAN prøve å senke hastigheten din så blir du kanskje koblet opp igjen".

Skrevet

Jeg slenger meg inn i gratulasjonskøen på skrå.

Jeg er fortsatt Telenor kunde; men det er primært fordi ADSL-en min stort sett er stabil,og jobben betaler.

Ulempen er/var er at vi var noen av de første som fikk ADSL på østlandet; slik at det buttet ganske så brått her.

Jeg oppgraderte linjen til 3-4Mbit for en stund siden og da sluttet alt å virke. Jeg måtte få (kjøpe) nytt ADSL modem; og telenor måtte bytte en del utstyr i skapet oppe i gata ...

Men det er ihvertfall stabilt ...

Skrevet

Takk.. hehe. 3-4Mbit på ADSL var nok bare en våt drøm for meg. 700kbps var maks dem kunne tilby.

Jeg kikka gjennom tråden "Fineste/Beste bilde2" i bildekritikken for første gang nå nettopp, det er en tråd som har vært for tung å åpne tidligere. Noen burde ryddet i den tråden for det er mange døde linker der.

Skrevet

Ble visst ikke noe bilder på meg avlikevel. Jeg hadde en mistanke om at jeg hadde glemt minnekortet, men at jeg hadde glemt batteriet hadde jeg aldri trodd. :p

Skrevet

Vi fikk lagt inn ADSL her (i Buvika, sør for Trondheim) i går - betaler for 1500/400 kbit/s og får 600/200 kbit/s. :|

Heldigvis milevis bedre enn det mobile bredbandet jeg har brukt de siste ukene, men foretrekker nok de ~20000/1000 kbit/s vi har hjemme på Mo. :p

Skrevet

Ja fiber er herlig. Jeg har også 10/10MB linje nå. Tok det minste alternativet, tenkte det holder til å begynne med. I natt satt jeg å så på noen episoder av den der vampyrserien man ser på NRK-webtv, morsomt ... det var helt klart og uten et eneste hakk i fullskjerm. Når jeg har prøvd å se nett-tv tidligere fikk jeg som regel melding om at linja var for liten.

Skrevet

10/10-linje holder lenge. Bruttern har 30-35Mbit/s og man merker ikke forskjell på surfing, men er dere 3-4stk i huset som bruker torrent sider aktivt så er det sikkert en fordel med noe mer en 10Mbit/s.

Skrevet

10/10-linje holder lenge. Bruttern har 30-35Mbit/s og man merker ikke forskjell på surfing, men er dere 3-4stk i huset som bruker torrent sider aktivt så er det sikkert en fordel med noe mer en 10Mbit/s.

Makser lett ut 10/10 alene om jeg hadde hatt muligheten - iallefall opp. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...