Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Grattis :)

Synd Sony ikke kommer med en 70-200mm f/4 som kan erstatte 70-210mm'beercan'. 70-200/2,8 blir litt for stort og tungt.

JP Tønsberg har åpning imorra og tilbudene suger ræv! Det beste tilbudet er at man kan kjøpe fotobok gavekort(verdi: 349,-) for 100kr.

Endret av iKenneth
Videoannonse
Annonse
Skrevet

50D tåler store mengder vann! Nå vet jeg det med absolutt sikkerhet! Og det samme gjør Tamron 17-50!

Men har ikke tenkt å prøve en gang til :)

Skrevet

...jeg er den lykkelige eier av en ikke lenger suicidal Toyota RAV4. ECM'en (motorstyringsdatamaskinen) slo seg vrang og bestemte seg for å prøve å drepe gearkassen. Toyota dekket reparasjon - ikke ille på en 8.5 år gammel bil. :thumbup:

Skrevet

...jeg er den lykkelige eier av en ikke lenger suicidal Toyota RAV4. ECM'en (motorstyringsdatamaskinen) slo seg vrang og bestemte seg for å prøve å drepe gearkassen. Toyota dekket reparasjon - ikke ille på en 8.5 år gammel bil. :thumbup:

Kudos til Toyota

Toyota strekker seg nok langt for og bøte på et heller frynsete image,ingen som vil kjøpe suicidal-vehicles.

Skrevet
Var den jeg hadde også. Slit den med helsa er alt jeg har å si.

Edit: Og jeg har blitt den lykkelige eier av en 1D MKIII som nettopp kom ifra service.

Gratulerer!

Kan du gi en kjapp oppsummering av hva problemet/problemene var?

De hadde forresten 3-4 demobrukte eksemplarer tidligere i år, så det er jo ikke sikkert det er akkurat din.

Skrevet
Var den jeg hadde også. Slit den med helsa er alt jeg har å si.

Edit: Og jeg har blitt den lykkelige eier av en 1D MKIII som nettopp kom ifra service.

Gratulerer!

Kan du gi en kjapp oppsummering av hva problemet/problemene var?

De hadde forresten 3-4 demobrukte eksemplarer tidligere i år, så det er jo ikke sikkert det er akkurat din.

Hadde ikke akkurat den du har, men hadde den samme modellen ;) Feilfokus til de grader at en tur på verksted ikke virket, og justering i kameraet ikke hjalp.

Skrevet

Hadde ikke akkurat den du har, men hadde den samme modellen ;) Feilfokus til de grader at en tur på verksted ikke virket, og justering i kameraet ikke hjalp.

For Canon eller Nikon?

Skrevet

For Canon eller Nikon?

nikon

Skrevet (endret)

For Youtube og Vimeo:

[media]http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0[/media]

http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0

Red.: Mediatagen fungerer med diverse andre sider òg, men ei komplett liste har eg ikkje. Flickr-set kan som nemnt tidlegare puttast i mediatagen, og ein vil få eit slideshow.

Red. 2: Fann lista:

• Flash Movie/Game
  • Flickr Image Set
  • GameTrailers
  • Google Video
  • MP3
  • MySpace Video
  • Vimeo
  • YouTube

Endret av Torbjørn T.
Skrevet

For Youtube og Vimeo:

Red.: Mediatagen fungerer med diverse andre sider òg, men ei komplett liste har eg ikkje. Flickr-set kan som nemnt tidlegare puttast i mediatagen, og ein vil få eit slideshow.

Takker,trodde man måtte gjøre mer en og sette inn link til adr. :)

Skrevet

:D

Har sagt det før, og kan gjerne si det igjen : tyskere har en latterlig dårlig sans for humor. Gjelder strengt tatt italienere og franskmenn også.

Skrevet

Merker jeg har ganske lyst på en Canon 70-200m f/4L ...blir spennende å se om det er nok igjen på konto etter at noen andre ting er kjøpt inn først.

Skrevet

Jeg er bare 28, og har bodd i Bergen i ca 20. Og jeg husker faktisk en gang det var helt fint vær, og sånn rar blåfarge på himmelen! :)

"det regner ikke i Bergen, det er bare høy luftfuktighet"

Har vært i Bergen en gang med fint vær jeg også. Ble nesten litt skuffet, hadde jo håpet å oppleve Bergen på ordentlig...

Skrevet

Har vært i Bergen en gang med fint vær jeg også. Ble nesten litt skuffet, hadde jo håpet å oppleve Bergen på ordentlig...

Bodde et år i Bergen mens jeg utdannet meg i marinen; og opplevde det meste av det de kunne by på værmessig. Og når det er pent vær på våren/forsommeren i Bergen, så er det en Norges fineste byer.

Men sist jeg var der, så regnet det såpass at selv Bergenserene sutret :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...