stonhans Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Hvordan er det med foto på TL-kamper? Foto-pass osv? Hvilken divisjon?
ventle Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Interresserer meg ikke for fotball, men tipper at TL = TippeLigaen
Trondster Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 (endret) ..Og dpreview anmelder NEX-5 og NEX-3.. Edit: Også dpreview er negative til Sonys menyer og knapper for de som er vant til å fotografere.. The PASM modes are a very different matter. To be blunt, they are as close to being unusable as we've recently encountered in a camera. Changing anything but the fundamental exposure settings (aperture, shutter speed or exposure compensation) means trawling through the menus in a way that you don't have to on even the most basic compact cameras. Endret 8. juni 2010 av Trondster
ventle Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Da var Lightroom 3 ute 80 Euro for Education-versjon. 2 Uker til jeg er ferdig utdannet. Rekker jeg det???
olegunnaro Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Ah, nice. Håper bare betaen fungerer til jeg har råd til å kjøpe...
ventle Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Betaen skalvel fungere til 30. juni, men hvis den fungerer på samme måte som Adobes trial-versjoner, kan den startes opp en gang etter denne datoen, og brukes så lenge du vil så lenge du ikke avslutter programmet (jeg hadde prøveversjon av Illustrator kjørende i to uker etter at 30-dagersperioden var utgått før jeg var helt nødt til å slå av pc'en...)
olegunnaro Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Hmm. I værste fall får jeg gå over til å bruke stasjonærmacen, slår ikke den av uansett. Men hvis den fungerer så lenge som til 30. juni er everything all good.
# offline Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Adobe skal fortsatt ha 3K for LR. Det blir en gratis versjon i år også Har lastet ned og installert Hasselblad Phocus. Den må prøves litt.
tomsi42 Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Slemme deg, iKenneth Jeg spanderte dinarene mine på Bibble istedet, og de kom med RC1 utgaven av 5.1 i går. Den blir spennende å klå på ikveld.
Ratleto Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Ganske relevant for denne tråden, men her tror jeg den bare hadde druknet. Kjennemerke for Akamister?
Eirik Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Interresserer meg ikke for fotball, men tipper at TL = TippeLigaen Riktig det. TL og førstedivisjon.
Euklid Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Da var Lightroom 3 ute 80 Euro for Education-versjon. 2 Uker til jeg er ferdig utdannet. Rekker jeg det??? Kan en hvilken som helst nisse med studentbevis benytte seg av dette, eller forutsetter det at man studerer noe som er relevant ifht bruk av programvaren?
Trondster Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 (endret) Ellers - Adobe har oppdatert lisensreglene - den eneste grunnen til å kjøpe Educational-versjonen er hvis du på død og liv skal ha den på et obskurt språk - for eksempel skandinavisk. Den nye "Student and Teacher"-versjonen kan i motsetning til den tidligere "Student"-versjonen, som erstattes, nå også følgende: - Kjøpes av både studerende og ansatte ved skoler/universitet etc. - Installeres på to maskiner. - Brukes kommersielt. Les mer i denne tråden. Med andre ord: Student & Teacher kan alt både Full-versjon og Educational-versjon kan, og kan kjøpes av alle som kan kjøpe Educational-versjonen - men finnes kun i "English, German, French, Italian, Spanish, Dutch, Polish, Czech, Japanese, Korean, and Traditional Chinese." ..Og Student & Teacher Lightroom 3 koster 69 EUR+moms, ikke 80. Endret 8. juni 2010 av Trondster
potetskrell Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Ordner ikke det seg selv hvis man bestiller fra Adobe i dag? :/
Inc Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Teit å måtte betale for ny versjon. Skulle vært innbakt første gang man betaler. Det samme gjelder biler. Den dagen Volvo amazonen din gikk konk, kunne du bytte den inn med en ny v70 ellerno
Yavel Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Teit å måtte betale for ny versjon. Skulle vært innbakt første gang man betaler. Det samme gjelder biler. Den dagen Volvo amazonen din gikk konk, kunne du bytte den inn med en ny v70 ellerno får da hadde ikke bilprodusentene gått konk
cruelphotography Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Fordi bil produsentene går ikke konk nå t.o.m xD
Nautica Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Da var Lightroom 3 ute 80 Euro for Education-versjon. 2 Uker til jeg er ferdig utdannet. Rekker jeg det??? Tidspunktet passer ypperlig med nyinvestering i pc
arela Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Da fikk jeg jaggu forsiden i nyeste Fjell og Vidde. Jeg har gledet meg til å se resultatet lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå