Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Førsteinntrykket av D300:

Svært god byggekvalitet.

Endelig lysmåling med manuelt glass!

Miniatyrsøker.

EDIT: Og strikkmotor som AF-motor (sammenliknet med F5 sin).

Francis

Endret av :Francis:
Skrevet

Tydelivis ingen som skjønte at jeg hentyda til hvilken side vesletim peker til :p

Neida. Jeg er nok ganske venstrevridd politisk, selv om jeg ikke vil kalle meg gammelkommunist. Gammel er jeg, men ikke kommunist, litt småanarkistisk heller.

Skrevet
Tydelivis ingen som skjønte at jeg hentyda til hvilken side vesletim peker til :p
Ble det veldig stille etter den replikken ;)

Regna i grunnen med det, litt artig og prumpe høyt i kirka av og til :p

Skrevet

Er det noen som har lyst på et Leica Elmaron 1:32 / 150mm objektiv til lysbildeprojeksjon?

Hvis ikke går det på fyllinga om noen dager. Skal flytte til en mye mindre leilighet, og må være hard når det gjelder hva som skal taes med videre.

Francis

Skrevet
Ble det veldig stille etter den replikken ;)

Vasnkelig å komme med morsomme tilsvar når en studerer innsiden på øyelokka istedet for å surre på internett ...

Skrevet

Merker jeg gleder meg til å leke med det nye objektivet. Tror jeg skal studere det i morgen (når jeg egentlig skal lese septemberprogrammet og litt annet dill).

Skrevet

Hvis noen lurer på hva maks synkhastighet på Canon 400D er (den ordentlige makshastigheten, ikke 1/200 som Canon har begrenset det til når man bruker TTL-kompatibel Canonblits), så synker i hvertfall mitt eksemplar helt fint opp til 1/320...

Skrevet (endret)

Bah - for å finne ut om det er aksellerasjon på gang, skrev jeg. ;)

Andre tøffe nerdegreier:

Edit: Jeg antar nemlig at flere andre her inne også er interessert i morsom og nerdete popkultur. ;)

Endret av Trondster
Skrevet
Da var et hvitt rør sikret for skarve 8000,- :D Hentes i morgen.

Jeg kan teipe sammen noen dasspapirruller og lage ett langt rør til deg for langt mindre enn 8000. (Skal vi si 7000?)

Kan tilogmed male det hvitt og med en rød ring om det hjelper

Skrevet

Hei! Har problemer med fokusen på Canon 350D med 50mm f1.8, og lurer på om det er feil med optikken og/eller kameraet, eller om det er hodet bak. Finnes det noen tester jeg kan gjennomføre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...