Gå til innhold

Hvilke/hvor mange "kjendiser" kjenner du?


r2d290

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

å... da beklager jeg det... jaja :whistle:

 

edit:

Sånn seriøst! Broren til onkel'n til bestefader'n til søskenbarnet til mammaen til onkelen min har spist et eple og det gjorde også vokalisten i <insert random band> også!

Endelig en som har skjønt hvor tåpelig denne tråden er.

 

 

det er derfor jeg la til reglene som manglet i den tråden du sendte...

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

Eyolf - Walther fra syv søstre( vært på hytta hans :) )

 

Johan fra Big-Brother ;)

 

 

 

noen av gutta på jobben har også lagt taket til morten harket ;)

 

BTW Jakoozie: Morten Harket bor ikke på en sykt dyr plass som du sier, han bor i ei litta bygd kalt Sætre, 15 min fra Tofte i Hurum, så det er bullshit :)

Endret av per_andre
Lenke til kommentar
Eyolf - Walther fra syv søstre( vært på hytta hans :) )

 

Johan fra Big-Brother ;)

 

 

 

noen av gutta på jobben har også lagt taket til morten harket ;)

 

BTW Jakoozie: Morten Harket bor ikke på en sykt dyr plass som du sier, han bor i ei litta bygd kalt Sætre, 15 min fra Tofte i Hurum, så det er bullshit :)

 

Sa jeg han bodde der? Eh nei. Han har/hadde hytte der. Og det er ikke bullshit. Tro hva du vil.

Lenke til kommentar

2 flatbankere som spilte på landslaget for damer pleide og sitte barnevakt for meg da jeg var liten. Medalen eller hva hu het og ei til. Spilte for asker. Ikke at jeg bryr meg, men de husker meg sikkert.

Fattern var god kompis av harald steenvaag(han skyte karen) så det hendte at jeg hilste på han. Lenge siden nå.

 

Etter et fuktig nashpeil med dattra til flatland ble jeg og noen andre kjørt hjem av kona hans utpå formiddagen. Ellers så har jeg christer falck på facebook og så "jens august" på smart club her om dagen :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...