rolax Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Advarsel: Bør kun leses av sære folk med generell barnslig humor. Bør også kjenne til In Flames. Inspirert av shoutboxen til In Flames på last.fm Crawl Through Ass Touch of Ass The Quiet Ass Dialogue with the ass Your Ass Is Scaring Everyone My Sweet Ass Ass Ride Morphing Into Ass Touch of Ass In Search For Ass The Ass Dance Ass For The Gods Ass Connected Assman Ass Map F(ass)iend (Do not misunderstand - In Flames er et av favorittbanda)
Kadmium Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hahaha! Dette er bare så originalt. Nattas høydepunkt! Endret 7. januar 2008 av Kadmium
Sangesland Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 :S jeg forstår ikke hva som er så morsomt med å bytte ut ord med "ass"
Ejrik Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Lolla mest av bilde som blei posta. Sånn egentlig. Helt på ordentlig.
Marvil Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
TLZ Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Kjedelig. Og dessuten: slike småting kan du poste i Metall-tråden.
Whalecore Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Lol. Epic! Crawl through ass er jo faktisk et faktum: http://youtube.com/watch?v=8OubCWNgzgM 01:29: "It's in my aaaaass!"
Touch of Red Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Jeg saksøker deg for blasfemisk parodiering av brukernavnet mitt!
Programvare Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Det var ikke spesielt morsomt, men du advarer tross alt at det er barnslig.
Batnobbit Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Lo ikke men du glemte Take This ASS. Nei jeg mente det ikke slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå