Gå til innhold

Bilspill der du følger trafikk regler.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om et pc spill der du kjører rundt i en by og følger trafikk regler o.l? Det må ligne litt på GTA.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mafia

(Mafia 2 kommer snart)

The Godfater: The Game

GTA (som du sa)

Total Overdose

Midtown Madness (Bare bil kjøring)

Midtown Madness 2 (Bare bil kjøring)

Det var dei som eg kom på i farten.

Skrevet
Hvilken GTA da? Ingen av de som har kommet sålangt som har trafikkregler ihvertfall.

Helt enig!

Kan kjøre i hundre forbi "purken" uten at det skjer noe.

Skrevet

Mafia er gøy, der du kan bruke clutch ( Vist du har G25 .. )

TDU er jo midt i blinken eller? ..

Der kan du kjøre rundt i byene med andre og ta bilder evt legge ut på forumet :)

Har bestilt TDU nå så vi får se om det holder mine løfter ! :p

BF

Skrevet

Ingen av spillene som nevnes følger trafikkregler (unntaket er BusDriver, men der kjører du buss.)

Jeg tror dessverre det ikke fins et slikt spill up to date. Men husker et til Nintendo 64 dog :wee:

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg har spilt 3d driving school litt, å konseptet er ganske bra. Men kontrollene er så som så. Funker greit å spille litt i ny å ne, men er neppe noe du kan holde på med i timesvis

Skrevet

Hehe, har selv merket at det er lite med spill med trafikkregler.

Den som anbefalte Midtown Madness, hvordan kan du det? Jeg prøvde den tiden jeg spilte det å følge reglene til tider, kjørte ikke raskere enn de andre, stoppet på rødt lys osv. men politiet jaktet like mye på meg, de brydde seg ikke om hvorvidt jeg hadde knust 100 biler eller hadde stått parkert på en parkeringsplass, de jakter uantsett.

Skrevet
Ingen av spillene som nevnes følger trafikkregler (unntaket er BusDriver, men der kjører du buss.)

Jeg tror dessverre det ikke fins et slikt spill up to date. Men husker et til Nintendo 64 dog :wee:

Der tar du nok feil. I Mafia tar politiet deg dersom du kjører for fort (60mph?), dersom du kjører på rødt lys, kjører på folk eller kjører på andre biler.

• 2 måneder senere...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet (endret)

Driver.

Evt. kan du vente på GTA IV og Saints Row 2. Skulle ikke forbause meg om de ENDELIG har fikset et slikt system.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...