Rikko Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Noen som vet om et pc spill der du kjører rundt i en by og følger trafikk regler o.l? Det må ligne litt på GTA.
BigJaffa Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Mafia (Mafia 2 kommer snart) The Godfater: The Game GTA (som du sa) Total Overdose Midtown Madness (Bare bil kjøring) Midtown Madness 2 (Bare bil kjøring) Det var dei som eg kom på i farten.
Flexo Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Hvilken GTA da? Ingen av de som har kommet sålangt som har trafikkregler ihvertfall.
S!m1 Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Hvilken GTA da? Ingen av de som har kommet sålangt som har trafikkregler ihvertfall. Helt enig! Kan kjøre i hundre forbi "purken" uten at det skjer noe.
RoverS90 Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Bus driver. Ikke akkurat GTA, men trafikkregler er det nok av.
Joαkim Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Mafia er gøy, der du kan bruke clutch ( Vist du har G25 .. ) TDU er jo midt i blinken eller? .. Der kan du kjøre rundt i byene med andre og ta bilder evt legge ut på forumet Har bestilt TDU nå så vi får se om det holder mine løfter ! BF
Rikko Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Takk for svarene. jeg får lese litt mer om de i morgen og se hva som ser gøyest ut.
Coffey Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Ingen av spillene som nevnes følger trafikkregler (unntaket er BusDriver, men der kjører du buss.) Jeg tror dessverre det ikke fins et slikt spill up to date. Men husker et til Nintendo 64 dog
NoEvo Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 3D driving school? Langt i fra gta, men har trafikkregler.
Pebino Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Jeg må ærlig innrømme at jeg har spilt 3d driving school litt, å konseptet er ganske bra. Men kontrollene er så som så. Funker greit å spille litt i ny å ne, men er neppe noe du kan holde på med i timesvis
TSP Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Hehe, har selv merket at det er lite med spill med trafikkregler. Den som anbefalte Midtown Madness, hvordan kan du det? Jeg prøvde den tiden jeg spilte det å følge reglene til tider, kjørte ikke raskere enn de andre, stoppet på rødt lys osv. men politiet jaktet like mye på meg, de brydde seg ikke om hvorvidt jeg hadde knust 100 biler eller hadde stått parkert på en parkeringsplass, de jakter uantsett.
SindreGB Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Hva med Test drive, eneste lovelig er a kjøre fort... (bare bil-spill)
Svinat Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Ingen av spillene som nevnes følger trafikkregler (unntaket er BusDriver, men der kjører du buss.) Jeg tror dessverre det ikke fins et slikt spill up to date. Men husker et til Nintendo 64 dog Der tar du nok feil. I Mafia tar politiet deg dersom du kjører for fort (60mph?), dersom du kjører på rødt lys, kjører på folk eller kjører på andre biler.
Nedward Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Mafia er det eneste "GTA-aktige" spillet som jeg vet om som bruker en form for fornuftige trafikkregler.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 (endret) Driver. Evt. kan du vente på GTA IV og Saints Row 2. Skulle ikke forbause meg om de ENDELIG har fikset et slikt system. Endret 16. mars 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2
Svinat Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Dersom du skal vente kan det også være at Mafia 2 har fornuftige trafikkregler, slik som forgjengeren.
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Driver's Education 98 for helsesøster. Programmet ble brukt som kjøreopplæring i USA i 98, hvor du må lære å følge reglene. http://www.the-underdogs.info/game.php?id=4082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå