theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Den 3-timers regelen er så innmari teit. noen folk er jo på jobb, skole osv, og har ikke anledning til å lage ny oppgave innen 3 timer. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Det er det samme for meg om noen andre tar den hvis det er det dere skal fram til Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Var ikke noe personlig mot deg, du har jo sikkert bare fått med deg at sånn er reglene. Syntes bare at det er en teit regel. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 enig med kakeaids. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 enig med kakeaids. Er du? Jøss, det var viktig å få med seg. Beklager sarkasmen, men jeg ser ikke poenget med small-talk uten forsøke å gjette videre på hva MrVegard postet. Jeg gjetter: The Killers? Death? Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 var det DIN tur mrvegard? Så vidt jeg har skjønt så er det en 3-timers regel her... Ikke så god på klokka, er vi? Haha, første innlegget mitt i denne tråden og så klarer jeg å snike meg forran 2 stk. Men ja, Tool er riktig. Tar en ny en jeg... Den er vel altfor lett som vanlig 14:52-15:47=ganske ikke 3 timer. (regelen er selvfølgelig 3 timer fra rett svar er bekreftet, ikke gjettet. Og da fungerer den fint, og hindrer tråden i å stoppe opp) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Og mens dere diskuterer har det vel gått tre timer. Ikke fullt så lett: - TV + - pert + - ve + - me = ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Ey, jeg gjettet jo på MrVegards forslag? Gjelder tretimersregelen da også? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Madrugada er svaret ja. Går ut i fra at regelen gjelder. Sameboe; go! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 2.54 centimeters Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 jeg trodde 3 timers regelen kun gjalt hvis oppgaven er bekreftet og den personen som egentlig skulle poste ny oppgave ikke har gjort det... Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Går ut i fra at regelen gjelder. jeg trodde 3 timers regelen kun gjalt hvis oppgaven er bekreftet og den personen som egentlig skulle poste ny oppgave ikke har gjort det... Stemmer. Kan ikke være så fryktelig vanskelig å forstå. Same: Inch ...triclock? Endret 8. februar 2009 av toth Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Toth: nei!! En av deres mest kjente sanger Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Ey, jeg gjettet jo på MrVegards forslag? Gjelder tretimersregelen da også? Sorry, jeg var borte i går og glemte å svare her Men nei, ingen som gjetta riktig. Men det har vel ikke noe å si nå ;p Edit: Er det Bathory? Endret 8. februar 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) sameboe: Red hot chili peppers tenkte på sangen snow(hey ho) Endret 8. februar 2009 av n00b1 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Squarepusher? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Ingen riktige enda Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Reset? (Svalbard Theme) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå