Gå til innhold

Frekkeste LCD-skjerm hittil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dump høytalerene, så hadde jeg vurdert den.

8000kr er nå ingenting, de tre siste lcdskjermene jeg kjøpte kostet alle over 10,000kr stk.

Da håper jeg for din skyld at de var litt bedre enn denne.

 

 

Ellers syns jeg skjermen var orginal nok den, men ikke noe jeg selv ville hatt. Både pga for høy pris, og fordi den blir for "dominerende" på en måte. Er også utrolig kjipt at den er så bred hvis man plutselig skulle finne på å kjøpe en skjerm til, og kjøre dual-oppsett.

Lenke til kommentar

@Simen1:

Konklusjonen din tiltredes med ovasjon.

 

"Drittstillig" og dyr fungere bare dårlig når man skal gjøre noe fornuftig med en skjerm. Nei skikkelige arbeidskjermer skal ha 10 - 20 cm's høydejustering, og helst også pivot (uten må de minst være 24'').

 

Og manglende mulighet for å stille to tett ved siden er også bare tull som Langbein sier. Og hva skal man med høyttalere i skjermen.

Lenke til kommentar
- Rask responstid. Tyder på TN-panel. Altså av den vanlige typen og ikke noe flott og påkostet panel.

 

Min konklusjon: En skjerm for de som vil vise seg frem. Passer fint til eiendomsmeglere, bankskranker, advokatkontorer, møbelforretninger, hotellskranker, osv. Det er ikke en skjerm for de som er ute etter god bildekvalitet og jobber lenge foran skjermen hver dag. Styr unna grafikere selv om den ser aldri så fristende ut på avstand.

160 graders innsynsvinkel tyder vel også på at det er et TN-panel

Lenke til kommentar
Vel....venter heller på OLED skjerm jeg eller LCD skjerm uten kant....

 

Enig. Venter heller på en snasen OLED-kjerm som ikke går for 1k pr tomme enn denne. Høyttalerne suger sikkert balle også, etter kjennskap til innebygde. Kjøper kun skjerm med høyttalere hvis den har B&O-logoen påklistret...særlig hvis den ikke koster mer enn 8k :dribble:

Lenke til kommentar
- Fet design

- Dårlig ergonomi

 

Konklusjon: En skjerm for de som vil vise seg frem. Passer fint til eiendomsmeglere, bankskranker, advokatkontorer, møbelforretninger, hotellskranker, osv. Det er ikke en skjerm for de som er ute etter god bildekvalitet og jobber lenge foran skjermen hver dag. Styr unna grafikere selv om den ser aldri så fristende ut på avstand.

 

 

"Fet design" Som i overført betydning betyr tjukk, slik tjukke mennesker skiller seg fra anatomisk korrekte.

 

Ellers er jeg hjertens enig. Interiørarkitekter og designfolk kommer vel til å kaste seg over dette som om det var en trend. (LES: oppskrift på et fattig liv,(noen andres fattige liv))

Lenke til kommentar

Støtter Simen1s utsagn på denne :)

 

Gøy å se at folk venter på OLED skjerm. Selv venter jeg med å oppgradere min bærbare, fordi jeg venter på OLED skjerm, en vekt på 0,5 kg, 5 TB flash lagring, 100 GB integrert lan, nye ATI x 9080 XPL (med litt over millionen i 3dmark07), og en CPU som selv setter earthsimulater i skammekroken. Alt selvfølgelig pakket inn i en lekker titan legering...

Lenke til kommentar
Støtter Simen1s utsagn på denne :)

 

Gøy å se at folk venter på OLED skjerm. Selv venter jeg med å oppgradere min bærbare, fordi jeg venter på OLED skjerm, en vekt på 0,5 kg, 5 TB flash lagring, 100 GB integrert lan, nye ATI x 9080 XPL (med litt over millionen i 3dmark07), og en CPU som selv setter earthsimulater i skammekroken. Alt selvfølgelig pakket inn i en lekker titan legering...

Du glemte HD DVD/BD-spiller/brenner uten drev.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...