Gå til innhold

Politi - for de som vurderer å søke politihøgskolen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kikkert 1

Hr Brun 0

 

Sosial Iq er en snakkende bil!

Jaha, ja?

Jeg tør påstå at om det er noen som mangler sosial IQ her er det de som driver og pisser på de pårørende ved å spekulere i at vedkommende døde av doping eller lignende.

 

 

Ha litt humor da... Det var en måte å si "burn" på etter kikkers innlegg.

Lenke til kommentar

Kikkert 1

Hr Brun 0

 

Sosial Iq er en snakkende bil!

Jaha, ja?

Jeg tør påstå at om det er noen som mangler sosial IQ her er det de som driver og pisser på de pårørende ved å spekulere i at vedkommende døde av doping eller lignende.

 

 

Ha litt humor da... Det var en måte å si "burn" på etter kikkers innlegg.

Jepp, det var nok det. Jeg sliter bare med å forstå hva som var "burn" med det. Krikkert påpekte at jeg ved å være litt kritisk og bruke de små grå nok ødela litt av den rosa skyen en del i denne tråden lever i. Hvordan det var å "burne" meg klarer jeg vanskelig å se.

Lenke til kommentar

Det var en mulighet. Det er jo ikke ukjent at de fleste på forskjellige arrangamanger ønsker å prestere best mulig, men vi kan legge den saken død? Takk.

Jeg må si meg enig... "Alt" er jo mulig hva årsaker angår, kanskje noen har putta neglelakkfjerner i colaen hans på skolen... Det er ikke poenget. Poenget er at spekulasjoner sjelden fører med seg annet enn mer slarv og nye spekulasjoner.

 

Har du f.eks tenkt noe på at alle som kommer på opptak også må levere urinprøve?? Så ved mindre du er en syklist fra touren med en mill i dop-budsjett, så ender drømmen din der.

 

Saken bør HELT klart legges død, bare det her drittet ikke skjer HVER gang noe vi ikke får fullt innsyn skjer i Politiet. Da en hadde en knivdrept politibetjent for noen måneder tilbake, var igjen noen stolpelklovner her inne raskt ute med å "bedømme" innsatsen til politistudenten som var med på oppdraget. Du trenger ikke ha overnaturlig mye empati til å skjønne at en av og til bør holde kjeft.

Jeg synes det er helt greit å diskutere ting relatert til PHS. Opptak er jo det.

 

Det er også en politistudent som løper og ber publikum om hjelp.

 

Kikkert 1

Hr Brun 0

 

Sosial Iq er en snakkende bil!

Og du skal bli politi?

Lenke til kommentar

Med tanke på politiets oppbygging,tar dere andre her utganspunkt i det som står på politi.no? Politiets særorganer og organisering er det viktigste,eller er det nødvendig å se på alt som står under "om politiet"?

Tenker nå på en evt. egenerklæring og intervju.

På forhånd,takk for svar!

Lenke til kommentar

Jaha, ja?

Jeg tør påstå at om det er noen som mangler sosial IQ her er det de som driver og pisser på de pårørende ved å spekulere i at vedkommende døde av doping eller lignende.

 

Eller han som ikke skal bli politi som henger ut folk i politihøgskoletråden helt uten videre?

 

I rest my case! lol

 

Nå venter jeg bare på en massearrestasjon fra the wolf pga offtopic! :D

 

Å gud, Kaktuz..

Endret av Balto
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Med tanke på politiets oppbygging,tar dere andre her utganspunkt i det som står på politi.no? Politiets særorganer og organisering er det viktigste,eller er det nødvendig å se på alt som står under "om politiet"?

Tenker nå på en evt. egenerklæring og intervju.

På forhånd,takk for svar!

På egenerklæringen fikk vi spørsmål omkring politiets arbeidsoppgaver og ikke selve oppbyggingen. Jeg skrev helt kort om politiets ulike spesialenheter for å belyse politiets oppgaver litt nøyere. (Jeg brukte bare informasjon jeg fant rundt på nettet). Også på intervjuet fikk jeg spørsmål om politiets arbeidsoppgaver, så det er nok dette som bør være fokuset.

Hm.. Greitt å veta. Det har jo alltid vorte sagt at ein får spørsmål om oppbygginga til politiet, så det er sikkert mange som ikkje førebur seg skikkeleg på andre spørsmål som det du nevner her. Det er då det er greitt å ha litt meir breddekunnskap.

 

Angåande den litle krangelen dykkar: Kvifor kan ikkje berre alle halde seg til emnet.. Så slepp ein sånt. Det er alltid mogleg å starta ein ny tråd hvis ein er ute etter å diskutera. Eg synst forsåvidt og at alle dei som kjem inn i tråden kvar gong politiet har vore i media, kan enten starta eigne trådar, eller halde seg til tema. Det øydelegger berre for dei som har spørsmål dei vil ha svar på.

Lenke til kommentar

Ah, kjipt! Men du tar det neste år, ja. Da er det tross alt "bare" svømminga som gjenstår, så er du vel der? :)

 

Var det tiden du røk ut på btw?

 

Vi får se åssen / om det går.

 

Måtte bryte, kjente at det ikke gikk. Dro inn vann på starten og, så det var jo helt herlig. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...