Gå til innhold

Politi - for de som vurderer å søke politihøgskolen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke allerede påpekt at det ikke er mulig å bytte?

 

det er noen som mener det ja =)

 

Jeg snakket med en person på phs som sa at det skulle la seg gjøre så lenge sålenge jeg fant en som var villig til å bytte plass med meg, MEN skolen bytter ikke elever tvers av skolene =)

Lenke til kommentar
I praksisåret er det begrensninger.

I første og siste året kan du stort sett jobbe med hva du vil, men bruk sunn fornuft.

 

Å jobbe som natteravn går helt sikkert bra det, men såvidt jeg vet er det ulønnet. Søk heller jobb som vekter og tjen noen kroner.

 

Har gått natteravn i noen år og det er ulønnet. Derimot så lønnes man med et tryggere nærmiljø for de unge :)

Er bare 4t pr gang, hyggelige mennesker og mosjon på en tid på døgnet man ellers ligger i sofa og ser på tv.

Anbefales!

Lenke til kommentar
For meg så det ut som du ramsa opp ting, å da ble det en linje for seg.

 

JA men så går det ann å se ting i en sammenheng også da,.... Kaktuz...

 

Det som er så slitsomt med denne tråden er at med en gang en ordlegger seg feil, eller en har en mening som en annen er veldig uenig i så er det igang med en voldsom diskusjon og forklaringer frem og tilbake... ofte ender det med at en vil melde seg ut av forumet, sletter sine innlegg osv.... !!!

 

I stedenfor å bare la enkelte ting forbli usagt... en trenger ikke ytre sin mening på absolutt alt. Når en ser at dette kan bli en masse innlegg som går off topic og kommer 99% til å bli til en sur kranglings lignenede sak, så kan en lett la være.....

 

Selvsagt så skal en diskutere, ytre meninger det er tross alt et diskusjonsforum.... men er ikke uten grunn at flere har vært inne og gitt klar beskjed om hva som egner seg på trykk eller ikke...

(noe som burde vært opplagt at en kan klare å bedømme selv)

 

 

Det er så tungt å skrive her inne ... drit å måtte forsvare seg hele tiden... og skrive så omgjengelig en bare kan ....

 

Og jeg snakker ikke bare for meg .. har vært oppgitt over mange innlegg som er blitt skrevet her inne flere ganger... skal ikke så mye til før enkelte begynner å slenge med leppa... og Kaktus det jeg skriver er ikke bare rettet mot deg! Så ikke bli dødsens fornærmet nå....

 

Tror nøkkelen er å ha stor takhøyde på et forum....

 

Nå kan jeg vel bare stålsette meg for all tilbakemeldingen jeg kommer til å få fra dette innlegget ! :ph34r:

Endret av Glava
Lenke til kommentar
Synes det var godt sagt.

Ironi og sarkasme i skriftlig form kommer sjeldent fram slik det er ment, så litt takhøyde får vi tåle - så lenge det er on topic.

 

Edit: Men den lille glippen din var faktisk litt morsom :)

 

Ja, jeg ser jo helt klart at den var dårlig formulert, :p og hadde det ikke vært for at jeg var litt mettet av ulike utsagn her inne hadde jeg sikkert reagert anderledes også... :roll:

 

Takk for støtten Ericag!

Lenke til kommentar
Under 2 uker igjen til skolestart!! Kan ikke si jeg har ventet så mye på en skolestart før!!

 

Dette blir bra, 2 dager igjen på jobben før det er en liten ferie før skolestart for min del;)

Så du kom inn!! så bra !...var du ikke på venteliste en liten stund?

Og evt. vet du noe om hvor langt de gikk nedover på den i år?

All info er god info :)

Lenke til kommentar
Høres bra ut folkens.

 

Men husk at dere har hørt mye bra om skolen og studentmiljøet. At det visstnok skal være det beste i Oslo. Høyt faglig nivå på forelesere har dere også sikkert hørt om.

 

Uansett hvor bra dere tror det er, så er det bedre. Bare å glede seg :)

 

Gleder meg stort! Vet du om det er fadderuke, og i tilfelle hvordan denne er organisert?

Lenke til kommentar

Har spurt tidligere i forumet, men det var ingen som spurte og jeg spør derfor igjen.

Det er krav om min. karakteren 3 i norsk, men er dette kun skriftlig hovedmål eller gjelder det sidemål, hovedmål og muntlig?

 

Gratulerer med skoleplass for de som kom inn - og for dere andre er det bare å prøve igjen!

Endret av student90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...