Gå til innhold

Politi - for de som vurderer å søke politihøgskolen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432

WildWolf: Om 2 eller 3 år, forhåpentligvis :) Vi skal nok klare oss! Got this new website rising, ya know ;) Du skal ikke se bort ifra at vi får inn et par studenter der etter hvert. Og nå som Rune kommer inn (Jepp, du kommer inn, Rune!) så har vi allerede én inside man :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Kommer an på hvor høye makter du vil skremme det :p Men at du skremmer fugleskremselet nedpå åkeren borti veien, det tviler jeg ikke på.

Lenke til kommentar

Vi får ta en liten pow - pow ila august. Så får i en oversikt over hvem som er søkere / GU1 / GU2 / GU3. Så man vet hvem man kan spørre.

 

Jeg har min første arbeidsdag som onkel i morgen tidlig, så nå er det å lalle så jeg blir klar i toppen :)

Endret av Eircag
Lenke til kommentar
Vi får ta en liten pow - pow ila august. Så får i en oversikt over hvem som er søkere / GU1 / GU2 / GU3. Så man vet hvem man kan spørre.

 

Jeg har min første arbeidsdag som onkel i morgen tidlig, så nå er det å lalle så jeg blir klar i toppen :)

Lykke til, Eircag :D

 

Satser på vi kjører samme bil en dag ;)

Lenke til kommentar

Vel, vel, vel. Blir farlig i vestfold for meg nå da :p Har en følelse av hvor du skal jobbe, men holder kjeft om det. ;)

 

Neida, du må ha lykke til og håper du trives i den jobben, Eir :)

 

Er du der jeg tror du er, vel, da er vi kanskje kollegaer om 3-4 år :scared:

Endret av Rune29(+1)
Lenke til kommentar

Hvordan ligger folk an karatermessig da?

Håper snittet synker... finner ikke helt ut hvordan jeg skal rekne poengene med karakterne jeg har fra en yrkesrettet utdanning.... spent... skal snakke med en rådgiver i morgen...

Men er det slik at dersom en hatt eks. naturfag på en yrkesrettet utdanning og så kommet opp i eksamen i det i tillegg og ikke fått en kjempe karakter, når jeg da har tatt naturfag i år, når jeg har tatt studiekompetanse og fått en god karakter vil den da overskgge de to karakterene jeg har på vitnemålet?

laaaang stetning men er det noen som skjønner hva jeg mener? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg prøver igjen. Hvis timetallet / årstimetallet er det samme, blir høyeste karaktert brukt. Resten blir lempa dit peppern gror. Enkelt og greit forbedring av karakterer. Bedre eller dårligere, høyeste blir brukt.

 

Kan ta eksempel på meg:

I gamle dager, den gangen jeg gikk på skole, fikk jeg 4 i matte. Tenkte å forbedre det, og tok privatisteksamenen i høst. Der fikk jeg 1 faktisk. Trodde løpet var kjørt, men begge fagene var 5 timers mattefag, og da telte den gamle karakteren, siden den var høyest.

 

Ellers: Fra og med neste år er det krav om 9 uketimer for å få GSK ;)

 

Fikk du svaret, Glava? Hvis ikke, kan du sende meg en PM så skal jeg forklare det.

Endret av Rune29(+1)
Lenke til kommentar
Jeg prøver igjen. Hvis timetallet / årstimetallet er det samme, blir høyeste karaktert brukt. Resten blir lempa dit peppern gror. Enkelt og greit forbedring av karakterer. Bedre eller dårligere, høyeste blir brukt.

 

Kan ta eksempel på meg:

I gamle dager, den gangen jeg gikk på skole, fikk jeg 4 i matte. Tenkte å forbedre det, og tok privatisteksamenen i høst. Der fikk jeg 1 faktisk. Trodde løpet var kjørt, men begge fagene var 5 timers mattefag, og da telte den gamle karakteren, siden den var høyest.

 

Ellers: Fra og med neste år er det krav om 9 uketimer for å få GSK ;)

ok.. og du tok yrkesrettet.... hmm vil det da si at jeg hadde sluppet å ta matte i år.. trodde ikke matten på yrkesrettet ville tilsi den samme som privatist... men men... uff 1 ja.. den føler jeg også jeg kommer til å få... skjønner meg rett og slett ikke på tall..andre fag går helt fint...

men jeg har et helt år på meg til å ordne den i så fall.... skal ikke søke før neste år...

Endret av Glava
Lenke til kommentar
Glava... det kommer an på uketimene, uavhengig av om det er yrkesrettet eller iikke.

ja det gjør det... hmm får finne det ut i morgen .... uff angrer på at jeg ikke gjorde max innsats på videregående... for det viser seg nå at jeg er litt smart likevel ;) ja ja ... håper jeg ikke må pynte så mye på karakterene....

blir fort litt spekulasjoner på hva en skal ta med eller ikke, vet jo hvordan jeg rekner det ut men bare spørsmål om hva jeg skal ta med eller ikke.. :hmm:

ja ja .. det ordner seg vel i morgen ;)

takk for svar!

Endret av Glava
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...