Gå til innhold

Geografilek for oss nerder [Les første post]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Både Australia og Brasil er feil.

 

Kan nevne at stedet jeg vil frem til ikke er i Oseania eller Sør-Amerika.

 

Skal ikke ødelegge for andre her, men tooltip teksten på bildet var noe avslørende ;)

Lenke til kommentar

En kan på nesten alle bilder sjekke metadata og/eller bruke TinEye, og sikkert andre ting også. Men da forsvinner jo litt av poenget med denne tråden...

 

Angående dette med å søke opp bilder på nettet, så er det en stor fordel å bruke bilder du har tatt selv. Svært sjeldent du får opp noen resultater på bildesøk og lignende da. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rotterdam, Nederland? (99% sikker ihvertfall... :p )

 

Om: Spennende by, dro dit i mai utelukkende på grunn av arkitekturen. De er ikke akkurat konservative der, selv om jeg kanskje ikke er mest fan av akkurat det bygget.

 

De Rotterdam, tegnet av OMA / Rem Koolhaas er et bygg jeg liker bedre. Koolhaas er en virkelig forkjemper for det å bygge stort, og har skrevet en innflytelsesriktekst om akkurat dette som heter Bigness, or the problem of large. [link til tekst for ehm spesielt interesserte].

 

1JIk176.jpg

Bilde av De Rotterdam. Dette istedet for Barkode? :p

Endret av blured
Lenke til kommentar

Rotterdam, Nederland? (99% sikker ihvertfall... :p )

 

Om: Spennende by, dro dit i mai utelukkende på grunn av arkitekturen. De er ikke akkurat konservative der, selv om jeg kanskje ikke er mest fan av akkurat det bygget.

 

De Rotterdam, tegnet av OMA / Rem Koolhaas er et bygg jeg liker bedre. Koolhaas er en virkelig forkjemper for det å bygge stort, og har skrevet en innflytelsesriktekst om akkurat dette som heter Bigness, or the problem of large. [link til tekst for ehm spesielt interesserte].

 

1JIk176.jpg

Bilde av De Rotterdam. Dette istedet for Barkode? :p

Er selvfølgelig riktig!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...