Gå til innhold

Geografilek for oss nerder [Les første post]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mange hundre jernbanestasjoner i storbritannia og glasstak i forskjellige varianter er den vanligste utførelsen. Uten å få mere info eller bilder fra byen vi så er juks (google) eneste måten jeg kan finne svar på oppgaven. Alternativt kan folk må måfå liste opp alt av byer og steder i landet.

Lenke til kommentar

Liverpool

Rett :)

 

Det er mange hundre jernbanestasjoner i storbritannia og glasstak i forskjellige varianter er den vanligste utførelsen. Uten å få mere info eller bilder fra byen vi så er juks (google) eneste måten jeg kan finne svar på oppgaven. Alternativt kan folk må måfå liste opp alt av byer og steder i landet.

 

Hvordan er det forskjellig fra andre oppgaver i denne tråden? Det er mange ting i denne tråden man må ha sett av egne øyne, eller sett på TV/film for å ha kunne ha sjangs for å klare uten masse hint og gale svar. Ser ikke noe forskjell med denne. Stasjonen heter Lime Street Station og ligger som en stor togstjasjon midt i Liverpool sentrum, og knytter Liverpool med store deler av England og Wales. Det er også en by mange har vært i, og vil kjenne seg igjen i :)

Lenke til kommentar

Hvordan er det forskjellig fra andre oppgaver i denne tråden? Det er mange ting i denne tråden man må ha sett av egne øyne, eller sett på TV/film for å ha kunne ha sjangs for å klare uten masse hint og gale svar. Ser ikke noe forskjell med denne. Stasjonen heter Lime Street Station og ligger som en stor togstjasjon midt i Liverpool sentrum, og knytter Liverpool med store deler av England og Wales. Det er også en by mange har vært i, og vil kjenne seg igjen i :)

Det er ikke forskjellig, men siden du har gitt uttrykk for at du ikke helt forstod hvordan dynamikken her er så ville jeg hjelpe deg. Om ingen kommer videre etter senest 48 timer så skal man komme med mere info/bilder. Man kan selvsagt gjøre det mye raskere.

 

Har selv vært på den togstasjonen i Lime Street, men har kun annkommet og ikke reise derifra så jeg får unskylde meg med at jeg ikke har øyne i nakken. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...